تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات بيت المقدس يکي از بزرگترين عمليات هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۴ب.ظ)
فرمانده لشکر عملياتي ۱۷ علي ابن ابي طالب(ع): عمليات بيت المقدس يکي از بزرگترين عمليات هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود فرمانده لشکر عملياتي ۱۷ علي ابن ابي طالب(ع) گفت: يکي از عمليات هاي بزرگ جمهوري اسلامي که توسط رزمندگان اسلام صورت گرفت و سرنوشت جنگ را تغيير داد، عمليات بيت المقدس با رمز يا علي ابن ابي طالب(ع) بود.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيد علي سيدي با اشاره به اينکه سوم خرداد يادآور دلاورمردي هاي رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس است، اظهار داشت: يکي از عمليات هاي بزرگ جمهوري اسلامي که توسط رزمندگان اسلام صورت گرفت و سرنوشت جنگ را تغيير داد همين عمليات بيت المقدس با رمز يا علي ابن ابي طالب(ع) بود.
فرمانده لشکر عملياتي 17 علي بن ابي طالب(ع) ابراز کرد: پيروزي در عمليات بيت المقدس توانست تاثير بالايي در روحيه رزمندگان و مردم ايران داشته باشد و از آنجا که اين پيروزي بزرگ احتمال شکستي دنبال خود داشت و براي اينکه نيروهاي مسلح را غرور نگيرد، امام بلافاصله اين آسيب را تشخيص دادند و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و از اين شکست احتمالي که در پي اين پيروزي بود امام راحل پيشگيري کردند.
سردار سيدي با اشاره به اهميت پاسداشت ارزشهاي رزمندگان اسلام در جامعه تصريح کرد: رزمندگان با اطاعت پذيري که از ولايت داشتند توانستند در کنار روحانيت که معنويت را در جبهه طنين انداز کرده بود در دفاع مقدس پيروز شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن