تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819290195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 357 نفر از مرگ طی 72 ساعت گذشته / سیلاب 24 شهر و روستای کشور را فرا گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
نجات 357 نفر از مرگ طی 72 ساعت گذشته / سیلاب 24 شهر و روستای کشور را فرا گرفت
سخنگوی سازمان امداد ونجات از نجات 357 نفر واسکان سیل زدگان استان‌های بارانی کشور طی 72ساعت گذشته خبرداد.


حسین درخشان درگفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح گزارش 72 ساعته امدادی با اشاره به 241 مورد عملیات امدادی بیان داشت: هزارو 709 نفر در حوادث مختلف جاده‌ای، کوهستان و شهری دچار حادثه شدند همچنین هزارو 677 نفر آسیب دیدند.

وی در ادامه با اشاره به امدادرسانی به هزارو 322 نفر افزود: امدادگران با ورود سریع به محل حادثه به جان 357 نفر را از مرگ نجات دادند و 199 نفر از مصدومین را تحت درمان سرپایی قرار دادند و 244 نفر دیگر را که به خدمات درمان بیشتر نیاز داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

وی به اسکان 120 نفر طی 72 ساعت اشاره کرد واظهار داشت: همچنین امدادگران و نجات‌گران جمعیت 45 مورد خود را از صحنه‌ی تصادفات جاده‌ای رها سازی کردند.

وی در پایان به انتقال 6 مصدوم با  بالگردهای امدادی خاطرنشان کرد: امداد هوایی جمعیت نیز در 13 سورتی طی 8 ساعت عملیات پروازی 6 مصدوم ازاستان‌های کرمانشاه والبرز را به مراکز درمانی منتقل کرد.

سخنگوی سازمان امداد و  نجات در ادامه با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور گفت: بارش باران طی72 ساعت گذشته منجر به سیل وآبگرفتگی در 7 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، سمنان و قزوین شد.

وی ادامه داد: با متاثر شدن 10 شهر و 14 روستا بیان داشت: 25 تیم عملیاتی در قالب 98 نفر به کمک سیل زدگان شتافتند وبه 600 نفر امداد رسانی کردند.

درخشان با اشاره به اسکان 70 نفر از سیل زدگان در مشکین شهر استان اردبیل افزود: بارش باران منجر به تخلیه 10 واحد مسکونی وآبگرفتگی 112 واحد دیگر شد که با دستگاه‌های پمپ لجن کش آب منازل مسکونی تخلیه شد وساکنان 80 واحد مسکونی نیز از منازل به مناطق امن هدایت شدند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن