تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804681392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ 153 نفر در حوادث رانندگي سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد امینی خبر داد؛
مرگ 153 نفر در حوادث رانندگي سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج – خبرگزاری مهر: مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ 153 نفر در حوادث رانندگي سال گذشته در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، کامروز امینی بعدازظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: اين تعداد نسبت به سال 91 به میزان 1.3درصد افزایش يافته است. وی افزود: بيشترين افزایش در سال گذشته مربوط به خرداد ماه به میزان 100درصد و شهریور ماه به میزان 91.7 درصد بوده است. امینی بیان کرد: بيشترين کشته‌هاي حوادث رانندگي مربوط به خرداد ماه با 28  نفر و پس از آن شهریور ماه با 23  نفر و کمترين آن مربوط به بهمن‌ماه با چهار نفر بوده است. مدیرکل پزشكي قانوني استان بيشترين تلفات را مربوط به مسيرهاي برون شهري عنوان کرد و گفت: 74.5 درصد كشته‌هاي تصادفات مربوط به جاده‌هاي برون شهري بوده است. وی افزود: 16.9درصد تصادفات هم در راه‌هاي درون شهري و 7.1 درصد در جاده­هاي خاكي و روستايي روی داده و محل تصادف 1.3 درصد موارد نامعلوم بوده است. بیشترین تصادفات منجر به فوت در بویراحمد و دنا امینی میزان تلفات رانندگی در سال گذشته را در شهرستان های بویراحمد و دنا با 104 نفر، کهگیلویه، بهمئی و چرام با 25 نفر و  گچساران و باشت با 24 نفر عنوان کرد. وی تصریح کرد: استان كهكيلويه و بويراحمد پس از ایلام با 153 نفر كمترين تعداد كشته هاي ناشي ازحوادث رانندگي را  داشته است. مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از میان کشته شدگان در حوادث رانندگی در استان،115 نفر معادل 75.1 درصد مرد و38نفر معدل 24.8درصد زن بوده اند.

امینی افزود: در زمان وقوع تصادف 22.9 درصد از افراد راننده وسيله نقليه، 25.4 درصد عابر پياده و 49.6درصد سرنشين يا ترك وسيله نقليه بوده اند. وي با اشاره به تفكيك سني متوفيات گفت: از لحاظ سني 15.6 درصد افراد فوت شده در حوادث رانندگي سال گذشته 10 سال و كمتر، 4.5 درصد 17-11 سال، 22.2 درصد 29-18 سال،  32.6 درصد 49-30 سال،  24.8 درصد كشته هاي تصادفات 50 سال به بالا داشته اند. وی ادامه داد: نحوه وقوع تصادف50.9 درصد از افراد متوفي ناشي از برخورد دو وسيله نقليه، 25.4درصد ناشي از برخورد وسيله نقليه به عابر متوفي و 15 درصد واژگوني وسيله نقليه بوده است. ضربه به سر علت 76.4 از مرگ‌ها مدیر کل پزشکی قانونی استان بیان داشت: خودرو مورد استفاده 59.4 درصد از افراد متوفي خودروی سواري، 9.1 درصد موتورسيكلت،1.3 درصد وانت بار، شش دهم درصد كاميون، كاميونت و تريلي و 1.9درصد اتوبوس و ميني بوس بوده است. امینی بیان کرد: علت اصلي مرگ 76.4 درصد از افراد ضربه به سر، 13.7 درصد شكستگي‌هاي متعدد، 3.9درصد به دليل خونريزي و 9.8  درصد به دليل علل اشتراكي  و 3.9 درصد سایر موارد بوده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: محل فوت 52.9 درصد از افراد در محل حادثه، 9.8 درصد حين انتقال به بيمارستان و محل فوت35.2 درصد از افراد در بيمارستان بوده است.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن