تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: مبارزه با سرقت مطالبه مردم از پلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: مبارزه با سرقت مطالبه مردم از پلیس است ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است که در اولویت های اصلی ماموریت پلیس در سال جاری قرار دارد.


سردار یحیی شرفی روز شنبه در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت با اشاره به اینکه هدف پلیس مدیریت و مهار رشد سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه است افزود: پیشگیری از وقوع و افزایش کشف جرایم بخصوص سرقت در اولویت کاری پلیس قرار گرفته است.
وی یادآور شد: تشدید اقدامات فرهنگی اجتماعی عامل مهم در پیشگیری از سرقت و جرایم در سطح جامعه است که امیداریم با همکاری و همیاری تمام نهادها و سازمانهای مرتبط و مشارکت مردم به این مهم دست یابیم.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین نهاد برقراری نظم و امنیت در جامعه، وظایف عدیده ای را بر عهده دارد که در همین راستا باید اقدامات مداخله ای پلیس در زمینه پیشگیری از جرم و سرقت مبتنی بر رویکردهای علمی و تجربی باشد.
سردار شرفی اظهار کرد: یکی از راههای پیشگیری از سرقت توجه جدی به امر آموزش همگانی است و در این رابطه فرماندهان پاسگاهها و کلانتری ها می توانند با استفاده از ظرفیت های مردمی و دخالت دادن آنان در امور در راستای پیشگیری از جرم موفق عمل کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: آگاه سازی شهروندان برای پیشگیری از سرقت در سطح جامعه و آموزش همگانی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نقشی بارز و مهم در تحقق اهداف و برنامه های پلیس دارد.
در این نشست ضمن بررسی ماموریت ها و تشریح اهداف آن، پیشنهادات لازم در جهت تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف و هم پوشانی ماموریت های رده ها و استفاده از توان حداکثری انتظامی استان در راستای تحقق اهداف ابلاغی و نیل به اهداف سازمانی ناجا تبیین شد.
با تلاش ماموران نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری افرادی که در شهرهای مختلف استان اقدام به سرقت بخصوص سرقت از خودروها می کردند شناسایی و دستگیر شده اند.
582/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن