تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی-حرفه ای از چهارم خرداد ماه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی-حرفه ای از چهارم خرداد ماه آغاز می شود خبرگزاری پانا:مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی-حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 93 از فردا (یکشنبه) چهارم خرداد آغاز شده و تا روز شنبه 10 خردادماه ادامه دارد.
۱۳۹۳ شنبه ۳ خرداد ساعت 10:00



به گزارش خبرنگار پانا: حسین توکلی اظهار داشت: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی- حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 1393 که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از روز دوشنبه 15 اردیبهشت برروی سایت این سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روزهای 15، 22 و 29 اردیبهشت ماه نیز منتشر شده می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند.
آزمون دوره های کاردانی نظام جدید، در روز جمعه 24 مرداد ماه 93 برگزار خواهد شد.
وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان از روز سه شنبه 21 مردادماه لغایت روز پنجشنبه 23 مرداد بر روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد و داوطلبان ضرورت دارد براساس اطلاعیه سازمان سنجش به سایت این سازمان مراجعه و نسبت به دریافت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی – حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از 41 کد-رشته امتحانی به شرح مندرج در اطلاعیه های منتشره، پذیرش در 25 کد-رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 16 کد-رشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) خواهد بود.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام در هریک از کد-رشته های مذکور اعم از کد-رشته های پذیرش با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) لازم است از فردا (یکشنبه) چهارم خردادماه لغایت روز شنبه دهم خردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق سایت و مطالعه دقیق آن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن