تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813043186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنان شایسته به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازیکنان شایسته به تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت می شوند یزد - ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان شایسته در تیم های مختلف ساحلی در لیگ برتر کشور شناسایی و جذب می شوند .


ˈ رضا هاشم پور ˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برای شناسایی بازیکنان شایسته و آماده همه هفته کادر فنی یکی از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را بصورت حضوری تماشا می کند و زیر نظر جدی خود دارد .
وی خاطر نشان کرد: در سطح کشور و در بین تیم های مختلف در لیگ دسته اول و برتر فوتبال ساحلی کشور نفرات آماده و خوبی بازی می کنند که می توانند تیم ملی را یاری دهند .
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اظهار داشت: برگزاری منظم و مستمر لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های شور خود زمینه ای مناسب برای تقویت تیم ملی است .
هاشم پور گفت: تقویت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات مختلف بین المللی و جهانی همه در گرو داشتن یک لیگ فعال ، پویا و فنی است که این امر هم اکنون وجود دارد .
وی در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی یزد و باشگاه گلساپوش تصریح کرد: یکی از استان های موفق و باشگاه های شایسته یزد و گلساپوش یزد است که طی سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است .
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: حضور بخش خصوصی و حامیات مالی می تواند به توسعه علمی و عملی فوتبال ساحلی کشور کمک کند که در یزد وجود دارد .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن