تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري براي رسيدن مالکان به حقوق خود، مصمم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
شهردار مشهد در ديدار جمعي از مالکان زمين‌هاي پلاک 176: شهرداري براي رسيدن مالکان به حقوق خود، مصمم است مالکان زمين‌هاي پلاک‌176 مي‌توانند پس از تعيين سهم خود، همچنان زمين‌هاي خود را در اختيار داشته باشند و درصورتي‌که قانون اجازه تغيير کاربري و ساخت‌و‌ساز در اين زمين را داد، براي ساخت براساس ضوابط قانوني اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار مشهد در اين جلسه با بيان اينکه شهرداري براي رسيدن مالکان به حقوق خود مصمم است، اظهار داشت: ما به هيچ‌عنوان به‌دنبال اين نيستيم که براي آبادي شهر، حقوق برخي افراد را پايمال و خود را مديون کنيم.
سيد‌صولت مرتضوي خاطرنشان کرد: ماجراي پلاک‌176 مفصل است، اما بايد توجه داشت که براساس قانون و سند جامع و همچنين طرح تفضيلي شهر مشهد، اين اراضي کاربري فضاي سبز و گردشگري دارند و اينکه شهرداري بخواهد اجازه تغيير کاربري زمين‌هاي پلاک‌176 را صادر کند، ممکن نيست.
وي افزود: ما وظيفه داريم براساس طرح تفضيلي و موضعي که با مطالعات فراوان تهيه شده است، عمل کنيم و در اين زمينه دست شهرداري مشهد کاملا بسته است.
شهردار مشهد با بيان اينکه چندين راه براي به سرانجام‌رسيدن اين اراضي وجود دارد، اظهار داشت: يکي از اين راه‌ها اين است که با نگاه کارشناسي، قدرالسهم هر يک از مالکان پرداخت و کار تملک اين اراضي انجام شود.
وي با اشاره به راه ديگري که براي به سرانجام‌رسيدن موضوع زمين‌هاي پلاک176 وجود دارد، ادامه داد: همچنين شهرداري مشهد مي‌تواند با تعيين قدرالسهم هر يک از مالکان، براي انجام فعاليت‌هاي مشارکتي اقدام کند و پس از آن سهم هر يک از مالکان داده شود.
مرتضوي افزود: از سوي ديگر مالکان زمين‌هاي پلاک‌176 مي‌توانند پس از تعيين سهم خود، همچنان زمين‌هاي خود را در اختيار داشته باشند و درصورتي‌که قانون اجازه تغيير کاربري و ساخت‌و‌ساز در اين زمين را داد، براي ساخت براساس ضوابط قانوني اقدام کنند.
وي در پايان تأکيد کرد: شهرداري آمادگي دارد براي تحويل زمين به متقاضيان به ازاي تملک زمين‌هاي پلاک‌176 به نسبت ارزش ريالي آن اقدام کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن