تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج شکن ها آماده واگذاری به بخش خصوصی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: موج شکن ها آماده واگذاری به بخش خصوصی شد خبرگزاری پانا: عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان آمادگی دارد تکمیل و بهره برداری از این موج شکن ها را با توجه به انواع کاربری های آن در هریک از این مناطق ، به بخش خصوصی بسپارد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ساعت 12:03



به گزارش خبرگزاری پانا ، علیرضا کبریایی در باره مراحل اجرای طرح موج شکن های بنادر کوچک چند منظوره گفت : 49 موج شکن در کل سواحل و جزایر جنوبی کشور با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و از محل منابع داخلی این سازمان ساخته شده است.
معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد : پنج موج شکن در خوزستان ، 11 موج شکن در بوشهر ، 27 موج شکن در هرمزگان و 6 موج شکن در سیستان و بلوچستان است که از این تعداد مراحل ساخت 25 موج شکن به اتمام رسیده و تحویل موقت شده و مراحل ساخت 24 موج شکن باقیمانده نیز به طور میانگین 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی به سرمایه گذاری ساخت این موج شکن ها اشاره کرد و افزود : 310 میلیارد تومان تاکنون از سازمان بنادر و دریانوردی برای این طرح ها هزینه شده و برای موج شکن های نیمه تمام نیز اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان مورد نیاز است.
وی با اشاره به هدف سازمان بنادر و دریانوردی از ایجاد این موج شکن ها خاطرنشان کرد : هدف از ایجاد موج شکن های بنادر کوچک چند منظوره، فعال شدن مناطق ساحلی، ایجاد اشتغال و ارتقا و توسعه سطح اقتصادی ساکنان این مناطق و نقاط کانونی تمرکز جمعیت است.
کبریایی گفت : با ساخت این موج شکن ها در بعضی مناطق شاهد مهاجرت معکوس ساکنان آن مناطق بوده ایم و خیلی از افراد که از این مناطق مهاجرت کرده بودند به محل زادگاه خود بازگشتند و به فعالیت های دریایی مشغول شده اند.
معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد : سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد تکمیل و بهره برداری از این موج شکن ها را واگذار کند تا بخش خصوصی در این بنادر کوچک چند منظوره مشارکت کند.
وی اظهار داشت : خیلی از این موج شکن ها علاوه بر فعالیت های تجاری که در بنادر کوچک چند منظوره ایجاد کرده است ، پتانسیل های دیگری چون فعالیت های تفریحی ، صنعتی ، صیادی و مسافری را نیز دارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن