تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید شرایط فعالیت گروه های موسیقی فاخر در استان به وجود بیاید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز: باید شرایط فعالیت گروه های موسیقی فاخر در استان به وجود بیاید خبرگزاری پانا :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: مشکل بیمه هنرمندان حوزه موسیقی صرفا به استان البرز محدود نمی شود .
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 21:48



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛سید موسی حسینی کاشانی در نشست صمیمی با اهالی هنر موسیقی استان اظهار کرد: ایرانیان با موسیقی به دنیا می آیند و با نوای  گوش نواز موسیقی زندگی خود را سپری می کنند .

وی خاطر نشان کرد: امروز موسیقی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده و گروه های سنی مختلف به فراخور علاقه ساعاتی چند از روز خود را با گوش سپردن به موسیقی سپری می کنند .

وی افزود: باید شرایط فعالیت گروه های موسیقی فاخر در استان به وجود بیاید تا گوش مردم با موسیقی ماندگار بیگانه نشود .

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به فراخور توان و امکاناتی که دارد از گروه های موسیقی حمایت و زمینه حضور آنها را در میان مردم فراهم می کند .

حسینی کاشانی ابراز کرد: هر چند امروز شاهد افزایش مخاطبین موسیقی پاپ هستیم اما موسیقی محلی و سنتی نیز همانند گذشته طرفداران بسیاری دارد .

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: امروز دیدگاه مسئولین به هنر موسیقی دیدگاه منعطف و متعادلی است و هیچ یک از مسئولین با اصل زیباشناسانه این هنر اصیل مشکلی ندارند .

حسینی کاشانی اضافه کرد: خوشبختانه این امکان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم شده  که ازهنرمندانی که می خواهند آلبومی تولید و به بازار عرضه کنند حمایت کند .

وی اظهار کرد: هرچند این حمایت ها در گام نخست ممکن است محدود باشد اما این اقدام گام موثری برای آشتی بیشتر هنرمندان بومی حوزه موسیقی استان با مجموعه ارشاد تلقی می شود .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با استقبال از تشکیل انجمن موسیقی استان افزود: با تشکیل این انجمن هنرمندان حوزه موسیقی به صورت منسجم و اصولی تر می توانند خواسته های معقول خود را به گوش مسئولان برسانند .

حسینی کاشانی ابراز کرد: علاوه بر موارد مذکور ،تشکیل این انجمن بابی برای آشنایی و تعامل هرچه بیشتر هنرمندان این حوزه نیز فراهم می کند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به وضعیت سالن های ادارات ارشاد استان البرز اشاره کرد و گفت: هرچند اکثر این سالن ها در اکثر مواقع سال پر هستند اما گروه های موسیقی می توانند با هماهنگی با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی  نسبت به برگزاری کنسرت های تمرینی و هنرجویی در این مکان ها اقدام کنند .

وی تصریح کرد: ارشاد خانه هنرمندان است بنابراین از هیچ اقدامی برای تسهیل در روند فعالیت گروه های مختلف هنری که ارتقای فرهنگ و هنر استان را در اولویت خود قرار داده اند فروگذار نخواهد بود.

این مسئول ادامه داد: هنرمندان حوزه موسیقی می بایست با ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود در راستای افزایش درک موسیقی مردم تلاش کنند و با تولید آثار فاخر اجازه جولان برخی از هنرنما ها را در عرضه موسیقی ندهند .

وی تاکید کرد: مجموعه ارشاد با همه توان تلاش می کند تا مسائل و مشکلات گروه های مختلف هنری را در استان بررسی و به فراخور امکانات و منابع مالی ای که در اختیار دارد از این افراد حمایت و مشکلات صنفی آنان را برطرف کند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن