تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات ضدصهيونيستي در پايتخت اسرائيل


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تظاهرات ضدصهيونيستي در پايتخت اسرائيل نيروهاي پليس با مسدود كردن مسير حركت تظاهركنندگان هنگام ورود آنها به محل تجمع، سه نفر را بازداشت و تحت بازجويي قرار دادند.  صدها نفر از ساكنان تل‌آويو عليه تجاوزهاي ارتش رژيم صهيونيستي به لبنان و غزه دست به تظاهرات زدند.     

به گزارش فارس، به نقل از روزنامه صهيونيستي "هاآرتص"، بيش از پانصد نفر از فعالان چپگراي صهيونيست با تجمع در مركز شهر تل‌آويو، پايتخت اين رژيم در روز يكشنبه به گسترش تجاوزكاري ارتش صهيونيست به لبنان و تشديد خشونت‌ها در نوار غزه اعتراض كردند. نيروهاي پليس با مسدود كردن مسير حركت تظاهركنندگان هنگام ورود آنها به محل تجمع، سه نفر را بازداشت و تحت بازجويي قرار دادند. تظاهركنندگان عمليات ارتش صهيونيستي را جنگي غيرضروري دانستند و از دولتشان خواستند درباره موضوع تبادل اسرا با فلسطينيان وارد مذاكره شود. يكي از شركت كنندگان وابسته به «اتئلاف صلح زنان» گفت:«تاريخ به ما نشان داده كه راه حل نظامي هيچ نتيجه‌اي جز مرگ و نابودي ندارد. ما خواستار بازگشت دولت به عقلانيت و حل اين مشكل از طريق مذاكره هستيم تا تلفات بيشتري به دو طرف وارد نشود.» اين فعال صلح افزود رسانه ها حملات اسرائيل به شهروندان غيرنظامي لبناني ونيز پيامدهاي تجاوزنظامي را منعكس نمي كنند و از اين رو آن را به عنوان جنگي ضروري كه همه با آن موافقند، جا مي زنند.

علاوه بر تل‌آويو، تجمع ديگري از زنان در نزديكي ايستگاه مركزي قطار شهر حيفا كه موشك حزب الله صبح يكشنبه به آنجا اصابت كرده و موجب مرگ هشت نفر شده بود، صورت گرفت. اين زنان قصد دارند تجمع هاي ديگري با مشاركت زنان عرب عليه جنگ برگزار كنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن