تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۸ب.ظ)
فرماندار پاوه: ارتقا سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني است ايده پور بر همکاري همه جانبه همه ادارات و ارگانهاي شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در راستاي اجراي طرح واکسيناسيون فلج اطفال تاکيد کرد. پرويز ايده پور در دومين کارگروه سلامت و امنيت غذايي، با انتقاد از وجود حيوانات ولگرد و اهلي در سطح شهر پاوه بر جمع آوري و خروج حيوانات از سطح شهر تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ وي همچنين بر ريشه يابي مسائل و آسيبهاي اجتماعي و فرهنگي تهديد کننده سلامت و بهداشت جامعه تاکيد کرد و از شهرداري خواست که با توجه به وجود خيابانهاي کم عرض شهر هر نوع حفاري را در مدت زمان تعيين شده پايان داده و اجازه ادامه حفاري در پايان مدت مقرر را به هيچ دستگاه حفاري ندهد.
ايده پور بر همکاري همه جانبه همه ادارات و ارگانهاي شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در راستاي اجراي طرح واکسيناسيون فلج اطفال تاکيد کرد.
رييس شبکه بهداشت و درمان پاوه نيز از اجراي طرح واکسيناسيون فلج اطفال در دو مرحله از سوم تا پنجم خرداد و سوم تير تا پنجم تير ماه سال جاري خبر داد و گفت: با توجه به مشاهده بيماري فلج اطفال در کشورهاي همسايه از جمله عراق و سوريه اين طرح در نقاط مرزي به اجرا در مي آيد.
دکتر سليمي افزود: در اين طرح که بصورت خانه به خانه در 15 هزار و 500 خانوار و براي پنج هزار و 200 کودک زير پنج سال شهرستان اجرا مي شود 47 تيم دو نفره کار واکسيناسيون را انجام خواهند داد.
بهسازي چشمه هاي تأمين آب شرب روستايي و پاسگاه هاي مرزي، هدايت و جمع آوري فاضلاب هاي رو باز، رفع مشکلات تصفيه خانه فاضلاب پاوه، خروج دامداران سطح شهر پاوه، نظارت بر اماکن عرضه و توزيع مواد غدايي، لبني، پروتئيني و مرغداريها، کشتارگاه دام و خبازيهاي سطح شهرستان، برخورد جدي با ساخت و سازهاي حريم چشمه هاي تأمين آب شرب و مخازن ذخيره آب و جمع آوري، حمل و دفن مکانيزه زباله ها از مهمترين مصوبات کارگروه سلامت و امنيت غذايي پاوه بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن