تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818946059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبیر در جمع فرمانداران بر ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهرستانهای استان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خبیر در جمع فرمانداران بر ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهرستانهای استان تاکید کرد خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در جمع فرمانداران بر ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهرستانهای استان تاکید کرد
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 10:51



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار  و فرمانداران استان مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان های خوزستان بررسی شد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار در دیدار فرمانداران شهرستان های خوزستان که عصر امروز 28اردیبهشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم پیشگیری از عرضه مواد غذایی در حاشیه معابر و خیابان ها با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت در شهرستان های استان، اظهار کرد: اولویت بندی و پیگیری مشکلات مربوط به سلامت شهروندان در شهرستان های خوزستان امری پسندیده است، ولی باید توجه داشت که پیشگیری از ایجاد زمینه بیماری امری پسندیده تر است.

فرج اله خبیر  با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مساله بهداشت و کنترل بیماری ها در شهرستان ها از سوی فرمانداران، افزود: در حال حاضر هنوز هم بسیاری از نانوایی ها در شهرستان ها در فرایند پخت نان از جوش شیرین استفاده می کنند که این مساله نیازمند نظارت و پیگیری است و کارشناسان بهداشت در شهرستان ها باید به این مساله رسیدگی کنند.

خبیر با اشاره به آلودگی های ناشی از فعالیت صنایع در استان، تصریح کرد: برای پیش گیری از تولید و انتشار آلاینده های صنعتی در شهرهای مختلف استان، مدیران و مسئولان صنایع و کارخانه های استان باید نسبت به تصفیه پساب های صنعتی و ممانعت از انتشار آلاینده ها اقدام کنند.

همچنین سیدسعید سیدیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این نشست گفت: شهرستان های استان خوزستان از مشکلات بهداشتی فراوانی رنج می برند و حل این مشکلات، نیازمند توجه بیشتر و تامین زیرساخت های لازم برای توسعه سلامت در سطح استان است.

وی با بیان اینکه "در حال برنامه ریزی برای شبانه روزی کردن فعالیت مراکز درمانی در برخی شهرستان ها هستیم"، افزود: با توجه به اینکه شهرستان اندیکا بالاترین میزان عقرب گزیدگی در کشور را دارد، علاوه بر احداث مرکز درمان گزش، لازم است که نسبت به جمع آوری زباله ها و نخاله ها در این مناطق اقدام شود.

سیدیان تصریح کرد: موضوع پیوست سلامت صنایع از جمله صنعت پتروشیمی در ماهشهر از دیگر اقدامات در حال پیگیری است، زیرا 21 واحد پتروشیمی در ماهشهر وجود دارد که پیوست سلامت ندارند؛ این در حالی است که بر اساس بخش نامه دولت واحدهای پتروشیمی موظفند که برای جلوگیری از انتشار آلاینده ها و آسیب وارد شدن به سلامت شهروندان در این زمینه هزینه کنند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تاکید کرد: همچنین از فرمانداران انتظار می رود که نسبت به راه اندازی خانه بهداشت در شهرستان ها و روستاهای استان اقدام کنند تا شاهد ارتقاء سطح بهداشت و سلامت در این مناطق باشیم.

 در این نشست تعدادی از فرمانداران شهرستان های خوزستان گزارشی از وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه خود ارایه دادند.  

 

 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن