تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818917853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نثاری: حضور پورحیدری و معینی، هیات مدیره استقلال را وزین می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نثاری: حضور پورحیدری و معینی، هیات مدیره استقلال را وزین می کند تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: حضور منصور پورحیدری و مسعود معینی در هیات مدیره باشگاه استقلال، این هیات مدیره را وزین می کند و در نحوه مدیریت باشگاه استقلال بسیار تاثیرگذار است.


به گزارش ایرنا، رضا نثاری عصر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به علاقه ویژه ای که به استقلال داشتم، به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمدم و سابقه بازی کردن در تیم دانشگاه را دارم؛ هر چند که فعالیت من به صورت حرفه ای بود!
وی ادامه داد: با توجه به این علاقه و نوع فعالیت ورزشی ام، تصمیم گرفتم هر کمکی که از دستم برای بهبود وضعیت باشگاه استقلال بر می آید، به عنوان عضو هیات مدیره انجام دهم.
وی در باره ساختار باشگاه استقلال تهران گفت: همانطور که نام این باشگاه فرهنگی و ورزشی است، تلاش کردیم بیشتر به این دو بخش توجه داشته باشیم، چرا که استقلال تیم بزرگی است و به نوعی شناسنامه فوتبال ایران محسوب می شود.
نثاری با بیان اینکه حضور منصور پورحیدری و مسعود معینی در هیات مدیره باشگاه استقلال، باعث وزین شدن این باشگاه می شود، گفت: آنها افراد بزرگی هستند که از سابقه بسیار خوبی در عرصه ورزش کشور برخوردار هستند، بنابراین حضور این بزرگان در نحوه مدیریت باشگاه استقلال بسیار تاثیرگذار است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قرار نیست در کارهای فنی این باشگاه دخالتی داشته باشیم، افزود: امیر قلعه نویی یکی از بهترین های ورزش ایران است، از این رو باید با حمایت از این مرد ورزشی ایران بتوانیم به بهبود وضعیت تیم استقلال کمک کنیم.
شهردار منطقه 19 تهران در پاسخ به این پرسش که گفته می شود حضور شما در هیات مدیره به دلیل کمک مالی به این باشگاه است، گفت: این مساله را رد می کنم. حضور من و سلیمی در هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس به منظور حمایت مالی نیست، بلکه ما به عنوان یک ورزشکار در این دو باشگاه حضور داریم!
ورزشی (3). ** 9250 ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن