تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال معيني از حضور در هيات مديره استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استقبال معيني از حضور در هيات مديره استقلال
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: من فقط نقطه نظراتم را به وزارت ورزش گفتم ولي خوشحال مي‌شوم در هيات مديره استقلال باشم.

 مسعود معيني در مورد اينکه گفته مي شود شايد يکي از اعضاي جديد هيات مديره استقلال باشد اظهار داشت: تا حالا مسئولان وزارت ورزش در اين خصوص با من صحبتي نکرده اند اما از من در مورد هيات مديهر نظر خواسته اند و من نقطه نظراتم را به آنها داده ام.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه چه نقطه نظري داشته و آيا موافق حضور اعضاي فوتبالي در هيات مديره است يا خير عنوان کرد: اعضاي هيات مديره بايد همه جانبه باشد. در پرسپوليس هم همين اتفاق رخ داد. پيشکسوتان مي توانند از لحاظ فني برنامه ريزي هاي خود را در اختيار ساير اعضا قرار دهند. همان طور که يک تيم نياز به دروازه بان، مهاجم و هافبک و مدافع دارد در هيات مديره هم همين ترکيب را مي خواهيم.

معيني ادامه داد: در دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بايد يک فرد متفکر باشد که بتواند ليدر باشد. همان کاري که من در تيم ملي نوجوانان در سالي که قهرمان آسيا شديم انجام دادم و قبل از مسابقات قهرماني آسيا به روسيه رفتيم و توانستم کاري هاي تيم ملي را انجام دهد.

رئيس سابق کميته جوانان فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: ما در يک باشگاه دو تيم کاري داريم که عده اي کار ساختاري بايد انجام دهند و عده اي عملياتي. سرمربي تيم هم بايد افکار خود را به هيات مديره القا کند. بين اين دو تيم هم نبايد تداخل کاري پيش بيايد. متاسفانه به تازگي در ورزش ما هر کسي به خود اجازه مي دهد در هر موردي صحبت کند. يا رسانه ها منتظر اين هستند که مثلا علي دايي و استيلي در مورد هم چه نظري مي دهند. اين نوع نگرش آزاردهنده است. دايي و يا سرمربي استقلال بايد کاملا مستقل باشند و با مديرعامل محرمانه صحبت کنند.

معيني خاطرنشان کرد: در هر حال من خوشحال مي شوم که در هيات مديره استقلال باشم چون در اين تيم سالها بازي کردم و قهرمان آسيا شدم. اميدوارم وزارت ورزش از نقطه نظرات من استفاده کند.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/19 15:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن