تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819796213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه بیش از 24 هزار نفر خدمات آموزشی در جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سال 92 محقق شد: ارائه بیش از 24 هزار نفر خدمات آموزشی در جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی خبرگزاری پانا: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: بیش از 24 هزار نفر خدمات آموزشی در جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی در سال 92 ارائه شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 10:54

  به گزارش خبرگزاری پانا، "سید جعفر ایرانی کلور" با بیان این مطلب اظهار داشت: جهاد دانشگاهی بنا به رسالت خود در حوزه آموزش در سال 93 همچون سال گذشته ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی در زمینه‌ها و رشته‌های گوناگون علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم کامپیوتر و رشته‌های پزشکی را به اقشار مختلف مردم استان در دستور کار خود قرار داده بود.
 
وی با بیان اینکه بیش از 24 هزار نفر خدمات آموزشی در جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی در سال 92 ارائه شده، افزود: در این راستا 19 هزار نفر از این تعداد در فرآیندهای آموزشی مراکز از فراگیران آزاد دوره‌ها بوده‌اند که تحت پوشش آموزش‌های عمومی و تخصصی کوتاه‌مدت قرار گرفته‌اند.
 
ایرانی ارائه آموزش‌های کاربردی به کارکنان دولت را از دیگر فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی یاد کرد و ادامه داد: در این راستا حدود 5 هزار نفر از کارکنان دولت و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته تحت پوشش دوره‌های آموزشی مختلف قرار گرفتند.
 
وی خاطرنشان کرد: ادارات کل گمرک استان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، راه و شهرسازی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، پزشکی قانونی، حمل و نقل، آب و فاضلاب روستایی، ادراه کل فرودگاه‌های استان، بنیاد مسکن، امور مالیاتی، موسسه مالی و اعتباری کوثر، صندوق مهر امام رضا(ع)، مجتمع دخانیات، ورزش و جوانان، بانک تجارت، تعدادی از شهرداری‌های استان و نیز تعدادی از ادارات و سازمان‌های دیگر از جمله سازمان‌های طرف قرارداد جهاد دانشگاهی استان بوده‌اند.
 
ایرانی از تدوین برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی استان در حوزه آموزش نیز خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اسناد بالا دستی و سند چشم‌انداز جهاد دانشگاهی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی نیز هم راستا با سایر واحدهای کشوری تدوین و ارائه شده است.
 
وی افزود: بر اساس این برنامه افزایش تعداد فراگیران دوره‌های آموزشی از عمومی به تخصصی، توسعه مراکز آموزشی ، توسعه آموزش‌های مجازی، توسعه آموزش‌های بین‌المللی جهاد دانشگاهی و ارائه خدمات آموزشی به کشورهای همجوار در دستور کار قرار خواهد گرفت .
 
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در پایان اظهار کرد: در برنامه توسعه سه ساله پنجم به توسعه آموزش عالی جهاد دانشگاهی متناسب با ظرفیت‌ها و توانایی‌های بومی استان نیز تاکید شده و ظرفیت‌های مغفول آذربایجان غربی در این زمینه‌ها از جمله موقعیت جغرافیایی ویژه آن مورد تاکید و توجه قرا گرفته است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن