تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت بیش از 11 هزار دانش آموز در آذربایجان غربی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: /اخصاصی پانا/ رقابت بیش از 11 هزار دانش آموز در آذربایجان غربی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از رقابت بیش از 11 هزار دانش آموز در سراسر استان برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۹ ارديبهشت ساعت 11:39

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بهمراه "موسی کریمی" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور در مراکز برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شهرستان ارومیه از نزدیک در جریان روند برگزاری این آزمون قرار گرفت.  
"فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید به خبرنگار پانا گقت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان طی دو روز و بصورت هماهنگ کشوری در کلیه مناطق و شهرستانهای استان برگزار می شود.
 
وی افزود: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در مقطع دوره اول متوسطه(پایه هفتم) روز گذشته در 29 حوزه متشکل از 14 حوزه پسران و 15 حوزه دختران در سراسر استان برگزار شد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ادامه داد: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در مقطع دوره دوم متوسطه(پایه اول دبیرستان) امروز در 18 حوزه متشکل از 8 حوزه پسران و 10 حوزه دختران در سراسر استان برگزار می شود.
 
 
سید مصطفوی با بیان اینکه  در مجموع 7727 داوطلب در آزمون ورودی پایه هفتم شرکت کرده اند؛ تصریح کرد: از این تعداد 3995 نفر دانش آمور پسر و 3733 نفر مربوط به دانش آموزان دختر می باشد و در نهایت  908 نفر پذیرش خواهد شد که  از این تعداد440 نفر  دختر و 468 نفر پسر خواهد بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه  در مجموع 3371 داوطلب در آزمون ورودی پایه اول دبیرستان شرکت کرده اند؛ اظهار کرد: از این تعداد 1564 نفر دانش آموز پسر و 1807 نفر مربوط به دانش آموزان دختر می باشد و در نهایت  294 نفر پذیرش خواهد شد که  از این تعداد 173 نفر  دختر و 121 نفر پسر خواهد بود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اذعان به اینکه در کل 11098 نفر از دانش آموزان استان طی روز گذشته و امروز به رقابت می پرداختند؛ افزود: در نتیجه این دو آزمون مجموعاً 1202 نفر دانش آموز در آزمون مدارس استعداد درخشان استان پذیرفته خواهند شد.
 
سید مصطفوی خاطر نشان کرد: علاوه بر دانش آموزان شرکت کننده در آزمون، تعداد 1014 نفر نیز بدون آزمون و بر اساس شرایط لازم در مطقع سوم راهنمایی پذیرش خواهد شد.
 
 
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن