تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات بین‌المللی محمل مناسبی برای معرفی جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مسابقات بین‌المللی محمل مناسبی برای معرفی جمهوری اسلامی است
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بهترین محمل برای معرفی و شناخت انقلاب اسلامی و نظام در عرصه بین‌المللی است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  که اساس گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان امام رحمه الله برپایه دین مبین اسلام است، خاطرنشان کرد: اساس دین هم بر قرآن استوار است.

وی تصریح کرد: بنابراین هر چقدر در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح ملی و بین‌المللی تلاش کنیم در حقیقت پایه‌های انقلاب اسلامی را تقویت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن حرکت سازنده فرهنگی مهمی به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: همه باید از برگزاری برنامه‌های قرآنی به ویژه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن از سازمان اوقاف حمایت کنند.

وی به ضرورت تامین اعتبارات و بودجه برای مجموعه‌هایی که فعالیت‌های قرآنی انجام می‌دهند، اشاره کرد و  افزود: علاوه بر کمک‌های مادی و معنوی باید حمایت‌های لازم از سازمان‌های فعال قرآنی و متولیان امر انجام شود.

وی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و مسئولان هم باید کمک‌های جدی در این راستا داشته باشند.

جلالی گفت: اساس و پایه فرهنگ مفاهیم و معانی بلند قرآن کریم است و با کمک قرآن می‌توانیم فرهنگ دینی را که فرهنگ انقلاب اسلامی است ترویج دهیم. به همین دلیل مسابقات بین‌المللی از جمله برنامه‌هایی است که در معرفی و شناخت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی مهم است.

گفتنی است؛ سی ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 5 تا 12 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن