تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816493716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تا شهریور ماه سال جاری قرائت خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نشست خبری نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛
گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تا شهریور ماه سال جاری قرائت خواهد شد
نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تهران تا شهریور ماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این منطقه در خانه ملت شهرستان شهریار برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: موضوع فرهنگ که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید مؤکد داشته‌اند منحصر به فرهنگ عمومی نمی‌شود بلکه در بخش فرهنگ کار در کشور نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی درادامه افزود: فرهنگ کار آنطور که باید در کشور وجود ندارد و با توجه به میانگین کار مفید 20تا22دقیقه‌ای درایران باید بر روی ارتقای هرچه بیشتر سطح کار مفید و توسعه تولید و اشتغال فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی درادامه عنوان کرد: رشد اقتصادی 5.2- درصدی در شأن مردم عزیر ایران اسلامی نیست و با وجود نیروی انسانی مستعد و منابع طبیعی و نفتی فراوانی که از آن برخورداریم امید آن داریم در دولت تدبیر وامید و با عزم ملی مردمی و مدیریت جهادی کلیه مسئولین تولید در کشور رونق هرچه بیشتری یابد و از خام فروشی به سمت افزایش ظرفیت‌های تولیدی قدم برداریم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از استانداری تهران اظهار داشت: تحقیق و تفحص در بخش مذکور با دقت نظر اعمال می‌شود و با توجه به تمدید 6ماهه به منظور پیگیری امر فوق گزارشات و مطالعات کارشناسی لحاظ شده و طبق قانون امکان رسانه‌ای شدن گزارش مذکور تا قبل از قرائت آن در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

وی درادامه افزود: گزارش مورد اشاره تا اواسط خرداد ماه به جمع‌بندی نهایی خواهد رسید و به فضل الهی تا شهریور ماه سال جاری به طور رسمی در مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد. 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه و در خصوص نحوه قیمت گذاری خودروها تصریح کرد: روند تولید خودرو در طول 2سال اخیر با کاهش 50درصدی مواجه بود و زمانی که عرضه و تقاضا از همخوانی لازم برخوردار نیست و تناسبی با یکدیگر ندارند به تبع با قیمت‌ها با نوسان شدید روبرو می‌شود و این کاهش تولید منجر به ضرر سهامداران، مردم و تولید کنندگان شد و تنها دلالان از وضعیت مذکور سودجویی نمودند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با توجه به اینکه 90درصد نیاز داخلی عرصه خودرو را 2خودروساز داخلی تامین می‌نمایند امید است دولت اگر تسهیلاتی به خودروساز می‌دهد در راستای افزایش تولید عملیاتی شود.

وی در پایان با اشاره به مصوبات بسیاری که در خصوص 3شهرستان ملارد، قدس و شهریار در دولت گذشته تصویب شده وتا کنون اجرایی نشده خاطرنشان کرد: امید آن داریم مسئولین به وعده‌هایی که در خصوص پیگیری الزامات و نیازهای شهری،‌ عمرانی و ... در حوزه این 3شهرستان داشته‌اند عمل نمایند و مصوباتی که در چارچوب‌های قانونی به تصویب رسیده پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن