تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819209120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید راه و روش حضرت امام(ره) برای دانش آموزان تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سید مصطفوی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی: باید راه و روش حضرت امام(ره) برای دانش آموزان تبیین شود خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: باید راه و روش حضرت امام(ره) برای کودکان و دانش آموزان تبیین شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 12:00



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور حجت السلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه، حجت‌الاسلام "عبدالرحیم نیساری" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان، "قدرت اله قاسمی" معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر اعضای این ستاد صبح امروز در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.  
"فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه باید راه و روش حضرت امام برای کودکان و دانش آموزان تبیین شود؛ اظهار داشت: آشنایی با شخصیت حضرت امام و معنوی سازی مدارس از وظایف آموزش و پرورش می باشد.
 
وی با اشاره به دغدغه های تربیتی موجود در آموزش و پرورش افزود: انجام کارهای فرهنگی در مسیر ارزشهای انقلاب برای دانش آموزان تنها راه پیشروی آموزش و پرورش می باشد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: طبق آمار، استفاده مردم از اینترنت و فضای مجازی از 21 درصد در سال 87 به 70 درصد در سال 92 رسید است که همکاری حوزه های علمیه و روحانیت استان در فرهنگ سازی برای استفاده از این امکانات می تواند در رفع دغدغه های تربیتی آن راهگشا باشد.
 
سید مصطفوی با بیان اینکه هر روز ما باید روز امام شناسی باشد؛ تصریح کرد: تبیین راه امام خمینی باید در طول سال در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا در 14 خرداد شاهد خروجی کارها باشیم.
 
"قدرت اله قاسمی" معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اذعان داشت: آموزش و پرورش نهاد فرهنگ ساز است و نام حضرت امام نقطه شکوه فرهنگ ایران اسلامی را نمایان می کند.
 
وی با تشریح برنامه های آموزش و پرورش استان برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: برگزاری شب شعر  با عنوان " دیکلمه اشعار حضرت امام" با مشارکت دانش آموزان، برگزاری مسابقه "وصیت نامه سیاسی عبادی حضرت امام"، برگزاری مراسمات یادبود و سخنرانی در ادارات و مدارس استان از برنامه آموزش و پرورش استان برای گرامیداشت این ایام می باشد.
 
قاسمی با بیان اینکه باید با عمل خود مبلغ راه امام باشیم؛ افزود: اعزام دانش آموزان به مرقد حضرت امام و برپایی ایستگاههای توزیع شربت صلواتی در ادارات آموزش و پرورش استان، تهیه ویژه نامه در خصوص زندگی حضرت امام(ره) وتوزیع آن در مناطق از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان می باشد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن