تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت آموزش و پرورش فراهم آوردن زمینه تربیت پذیری دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رسالت آموزش و پرورش فراهم آوردن زمینه تربیت پذیری دانش آموزان است خبرگزاری پانا:دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به شش ساله بودن دوره ابتدایی در بیش از 150 کشور جهان گفت: مطالعات و تجربه بین المللی نشان می دهد بهترین دوره تحصیلی، ابتدایی است و رسالت این وزارتخانه فراهم آوردن زمینه تربیت پذیری در دانش آموزان است
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 11:37



به گزارش خبرنگار پانا :مهدی نوید ادهم نظام رتبه بندی معلمان را ذیل سند تحول بنیادین خواند و افزود: سوابق و مدرک تحصیلی، شرکت معلمان در فعالیت های مدرسه، داشتن مقالات علمی و پژوهشی و خدمت در مناطق محروم بخشی از شرایط نظام رتبه بندی معلمان است.
وی درمورد دو بار رد شدن این طرح در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون طرح در کمیسیون اجتماعی هیئت دولت مطرح است و بزودی در قالب لایحه ای تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در مورد سوگندنامه معلمان جدیدالورود نیز عنوان کرد این سوگندنامه یک تعهد شرعی، درونی و اخلاقی برای معلمان ایجاد می کند و براساس آن لازم است، هر فردی که پا در وادی معلمی می گذارد، با احساس مسوولیت، تمام توان و انرژی خود را معطوف به ارتقای تعلیم و تربیت نسل جوان کند.
وی تربیت مدیران کارآمد و ساماندهی نیروی انسانی بر حسب نیازسنجی را از اهداف تاسیس دانشگاه فرهنگیان توصیف و خاطرنشان کرد: بزودی تنها معبر ورود به آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان خواهد بود تا از این طریق مشکلات ساماندهی نیروی انسانی نیز حل شود.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به رشد 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش نسبت به سال قبل گفت: 95 درصد این بودجه صرف هزینه های جاری و کارکنان می شود.
نویدادهم توسعه مشارکت ها را از سیاست های چهارگانه وزارت آموزش و پرورش خواند و افزود: مشارکت بخش خصوصی در مدارس غیردولتی، تقویت مدارس هیئت امنایی و حضور فعال انجمن اولیا و مربیان باعث رشد و توسعه مشارکت ها در امر تعلیم و تربیت خواهد بود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن