تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821185395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری بیش از 190 واحد مسکونی به مددجویان استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور؛
واگذاری بیش از 190 واحد مسکونی به مددجویان استان البرز
عصر دیروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور بیش از 190 واحد مسکونی در استان البرز به مددجویان و معلولان واگذار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عصر دیروز با حضور همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور، افروز بهرامی مدیرکل بهزیستی استان البرز، طاها طاهری استان‌دار البرز و اعضای جامعه خیرین حامی معلولان کشور طی مراسمی 190 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان البرز واگذار شد.

افروز بهرامی، مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی استان البرز در یک برنامه‌ریزی انجام شده بنا دارد مشکل مسکن خانواده‌های چند معلوله را برطرف کنند که در این زمینه با کمک خیرین، مددجویان و معلولان صاحب مشکن می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته با برگزاری گل‌ریزان در استان البرز و با کمک مجمع خیرین کشور و استان اقدام به تامین سهم آورده مسکن مدد جویان و معلولان شد، افزود: در این زمینه جامعه خیرین معلولان کشور حمایت زیادی را از معلولان و مدد جویان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته 819 مددجو صاحب خانه شدند که از این میان 95 نفر آن‌ها کلید واحدهای خود را تحویل گرفته و مابقی تا آخر شهریور ماه صاحب خانه می‌شوند که لازم به ذکر است این افراد بیش از یک معلول داشته و از اولویت های سازمان بهزیستی بودند و این واحدها به صورت رایگان به آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن