تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری به حل مشکلات مناطق محروم توجه ویژه ای دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس جمهوری به حل مشکلات مناطق محروم توجه ویژه ای دارد یاسوج - ایرنا- رییس مجمع نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهوری به حل مشکلات مناطق محروم توجه ویژه ای دارد گفت: دیدار امروز نمایندگان این استان با رییس جمهوری دراین راستا موثر خواهد بود.


غلامحمد زارع پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از دیدار نمایندگان استان با رییس جمهوری به عنوان یک فرصت خوب برای هم اندیشی و کمک به تحقق مطالبات مردم این خطه یاد کرد و افزود: ارایه گزارشی از توانمندی ها و در عین حال تنگناها و مشکلات ناشی از توسعه نیافتگی کهگیلویه وبویراحمد به رییس جمهوری در روند پیگیری مطالبات مردم از دولت موثر واقع خواهد شد.
وی گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن بخش زیادی از منابع آب کشور،25درصد تولید نفت،دومین قطب جنگل کشور و دیگر ظرفیت های اقتصادی در بخشهای معادن ،منابع آب و خاک و کشاورزی و سدسازی محرومیت های تاریخی زیادی را همچنان در خود جای داده است.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیکاری را یکی از مشکلات مردم این استان خواند و افزود: نبود صنایع پایین دستی نفت وگاز در این استان نفت خیز یکی از مشکلات اقتصای و از مهمترین مطالبات مردم این منطقه برخوردار اما توسعه نیافته است.
وی توسعه نیافتگی راهها ، پایین بودن شاخص های بهداشت ودرمان، مشکلات ناشی از عمران شهری و روستایی را از دیگر مشکلات زیرساختی استان برشمرد و افزود: در دیدار با رییس جمهوری برلزوم سفر وزار به کهگیلویه وبویراحمد و بررسی مشکلات این استان مورد تاکید قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به افزود:این استان برغم دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی در بسیاری از شاخص ها همچنان در ردیف آخر قرار دارد که جبران این محرومیت ها نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.
استان 760هزار نفری کهگیلوبه وبویراحمد دارای هشت شهرستان و سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن