تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل باشگاه صباي قم دوشنبه مشخص مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳ب.ظ)
مديرعامل باشگاه صباي قم دوشنبه مشخص مي‌شود مديرعامل باشگاه صباي قم روز دوشنبه با برگزاري جلسه هيئت مديره اين باشگاه مشخص مي‌شود تا اين باشگاه از بلاتکليفي خارج شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که در هفته‌هاي اخير زمزمه‌هاي زيادي مبني بر انتخاب مديرعامل باشگاه صباي قم از يکسو و زيان‌هاي تعلل در انتخاب مديرعامل از سوي ديگر به گوش رسيده، قرار است اکبر غمخوار و ديگر اعضاي هيئت مديره صبا روي دوشنبه تشکيل جلسه دهند و از ميان گزينه‌هاي موجود، مدير جديد صبا را مشخص کنند.
محمدحسين قريب، محمدرضا کشوري فرد و مجتبي رمضان بيگي از گزينه‌هاي مديرعاملي صبا به شما مي‌روند گرچه ممکن است مديرعامل صبا نامي غير از اين افراد هم باشد که احتمال آن ضعيف است.
عباس جهان بيني سخنگوي باشگاه صباي قم چندي پيش اعلام کرد که وي از جانب هيئت مديره مامور شده تا با گزينه‌هاي مديرعاملي صبا مذاکره کرده و از آن‌ها برنامه بگيرد در همين حال محمدرضا کشوري فرد مدير عامل فعلي صبا و يکي از گزينه‌هاي فصل آينده معتقد بود هيئت مديره نبايد از مديرعامل برنامه بخواهد بلکه بايد به مدير عامل برنامه بدهد و مديرعامل موظف است برنامه ابلاغ شده را اجرا کند.
محمدرضا کشوري فرد سال گذشته مسئوليت مديرعاملي باشگاه صباي قم را برعهده داشت و پيش از وي، مجتبي رمضان بيگي مديرعامل باشگاه صبا بود.
با تعيين قريب الوقوع مديرعامل باشگاه صباي قم، اين باشگاه بايد در اسرع وقت به دنبال تعيين سرمربي تيم بزرگسالان صبا، تمديد قرارداد بازيکنان مورد نياز و اقدام براي حضور قدرتمند در پنجره نقل و انتقالات تابستاني باشد.
صبا تا کنون رضا عنايتي، اکبر صادقي و کيوان امرايي، 3 بازيکن کليدي خود را از دست داده است و مهدي مومني، فريد بهزادي کريمي، مهرداد طهماسبي و هادي شکوري و چند بازيکن ديگر نيز در شرف ترک باشگاه هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن