تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 33 هزار نفر در بوکان کارت سلامت دریافت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 33 هزار نفر در بوکان کارت سلامت دریافت می کنند بوکان، مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: 33 هزار و 500 نفر از افراد حاشیه نشین این شهر کارت سلامت دریافت می کنند.


سامرند مرزنگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جمعیت در قالب پنج هزار و 531 خانوار در مناطق حاشیه شهر از جمله اسلام آباد، امیرآباد و کلتپه ساکن هستند.
وی گفت: طرح پزشک خانواده شهری در زمان حاضر به منظور ارائه خدمات بهتر بهداشتی درمانی به افراد حاشیه نشین و کم برخوردار شهر در این مناطق اجرا می شود و سپس دیگر مناطق شهر را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
مرزنگ افزود: در اجرای این طرح کار سرشماری خانه به خانه که از 11 اردیبهشت سال جاری با حضور 20 تیم آغاز شده بود خاتمه یافته است.
وی از خانوارهای مناطق هدف که به هر دلیلی از طرح سرشماری جا مانده اند خواست با در دست داشتن مدارک هویتی خود و افراد تحت تکفل به مراکز بهداشتی درمانی محله خود مراجعه کنند.
این طرح در راستای اجرای طرح پزشک خانواده اجرا و بر اساس این دستور العمل برای کلیه افراد تحت پوشش شهری پرونده سلامت تشکیل می شود.
طرح پزشک خانواده روستایی نیز در طول سال های گذشته در مناطق روستایی اجرا شد.
شهرستان بوکان 225 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 172هزار نفر در شهر و بقیه در مناطق روستایی سکونت دارند.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن