تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821039517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفت و آمد وزراء در مجلس يک فرصت است / فرصت سه ماهه براي معرفي و حذف قوانين مزاحم توليد ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
سخنگوي هيات رئيسه مجلس: رفت و آمد وزراء در مجلس يک فرصت است / فرصت سه ماهه براي معرفي و حذف قوانين مزاحم توليد ملي رفت و آمد وزراء به مجلس شوراي اسلامي، امري بديهي و مشخص است که در روال کاري هر وزيري کاملا تدوين شده است.
عبدالرضا مصري سخنگوي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي درخصوص ارزيابي خود از رفت و آمد وزراء به مجلس شوراي اسلامي به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: آمد و رفتي که وزراي هيات دولت به مجلس شوراي اسلامي دارند، امري بديهي و مشخصي است که در روال کاري هر وزيري مشخص شده است ؛ وزير نبايد تنها در دفتر خود به امورات متعلق به وزارتخانه رسيدگي کند.
وي ادامه داد: هر وزير براي پيشرفت مجموعه خود نياز به تعاملاتي با کميسيون هاي تخصصي و نمايندگان شهرها دارد و همچنين نمايندگان طبق قانون امکان سوال از وزراء را دارا هستند و تعامل دوسويه بايد بين مجلس و وزراء کابينه دولت وجود دارد.
نماينده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: هر وزير بسته به نوع فعاليت هايي که در وزارتخانه مطبوع خود انجام مي دهد بايد مجوزاتي را از مجلس اخذ کند و در همين راستا بايد نمايندگان را از طرح هاي وزارتخانه اي آگاه سازد و آنان را در جريان موضوعات قراردهد.
مصري تاکيدکرد: آمد و رفت به مجلس، براي وزراء يک فرصت است زيرا مجلس محل تصميم گيري و قانون گذاري براي کل کشور است ، هر وزير در تعامل با نمايندگان بدنبال پيشرفت کشور در حوزه کاري خود و حوزه انتخابيه نمايندگان ملت براي پيشرفت بهتر کشور هستند.
سخنگوي هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي همچنين درباره قوانين مزاحم توليد نيز گفت: شناسايي و رفع قوانين مزاحم توليد بزودي در مجلس مطرح مي‌شود ؛ برخي از قوانين بيش از يک قرن از تصويب آن‌ها مي‌گذرد و هرکدام از آن‌ها براي مقطع خاصي مناسب بوده و شايد اينک کارايي خود را از دست داشته باشند.
مصري تصريح کرد: تمام دستگاه‌ها براي تسهيل در امر توليد سه ماه فرصت دارند که قوانين مزاحم توليد، پيشرفت و تحقق اقتصاد مقاومتي را شناسايي و معرفي کنند ؛ حذف قوانين مخل توليد را براي تحقق اقتصاد مقاومتي که بر توليد داخلي تکيه داشته ضروري است و قوانين دست و پاگير که به مانعي در برابر توليد داخلي تبديل شده‌اند، بايد برچيده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن