تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818945859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی در ناحیه1ری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اختتامیه طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی در ناحیه1ری خبرگزاری پانا:همایش اختتامیه طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی سال تحصیلی93-92 در ناحیه1ری با تجلیل از منتخبان برگزار گردید.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 14:22



به گزارش خبرگزاری پانا، همایش اختتامیه طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی سال تحصیلی 93-92در ناحیه1ری با تجلیل از منتخبان برگزار گردید. در آئین ویژه ای که به همین منظور صبح امروز در کانون فرهنگی تربیتی سمیه ناحیه1ری برگزار گردید، از 100نفر منتخبان طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی که در سال تحصیلی93-92 در سطح منطقه واستان اجرا گردید، با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. به گفته ی شیرین ولی زاده معاونت آموزش ابتدایی ناحیه1ری این طرح ها شامل:جشنواره جابربن حیان،جشنواره الگوهای برتر تدریس، درس پژوهی ومستند سازی تجربه های برتر بود که منتخبان آنها مورد تجلیل قرار گرفتند. ولی زاده در همین ارتباط افزود:در مرحله ی مدرسه ای جشنواره جابربن حیان 1000طرح مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد240طرح به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.که از این میان 9اثر بعنوان پروژه های برتر  جواز حضور در مرحله استانی را دریافت کردند. معاون آموزش ابتدایی ناحیه1ری در ادامه با اشاره به جشنواره الگوهای برتر تدریس گفت: از حدود370نفر شرکت کننده در مرحله اول جشنواره(آموزشگاهی) 70نفر به مرحله منطقه ای راه یافتند که در این مرحله پس از داوری، 14نفر ماحصل تلاش آنها به مرحله استانی ارسال گردید. به گفته وی همچنین از میان 25طرح برگزیده در ثبت تجربیات برتر 3طرح به استان ارسال گردیده است. گفتنی است در اختتامیه طرح های اجرایی معاونت آموزش ابتدایی علاوه بر شورای معاونین ناحیه1ری کارشناسان وراهنمایان آموزشی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران نیز حضور داشتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن