تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح سنجش عدالت در شهر منطبق با نیازهای شهروندان اجرایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس شورای شهر تهران:
طرح سنجش عدالت در شهر منطبق با نیازهای شهروندان اجرایی شد
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح سنجش عدالت و کاربست نتایج آن در مداخله های اجتماعی یکی از مهمترین دستاوردهای شهرداری تهران در حوزه سلامت است که منطبق با نیازهای شهروندان اجرایی شد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد مهدی گلمکانی ، مدیرکل سلامت شهرداری تهران روز گذشته 27 اردیبهشت با دکتر " احمد مسجد جامعی " رییس شورای اسلامی شهر دیدار و نتایج اجرای دوره طرح سنجش عدالت در شهر، راه اندازی کمیته های توسعه محله و تصمیم گیری برای مداخله های اجتماعی در سطح کارگروه های محلی را تشریح کرد.

گلمکانی در این دیدار ضمن تاکید بر انتشار نتایج طرح سنجش عدالت در شهر گفت: نتایج این طرح مطالعاتی در اختیار ذینفعان اصلی؛ مسئولان و شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده از محله ها دستورالعمل نحوه ورود و مداخله شهروندان در حل مشکلات توسط مدیران شهری با همفکری مدیران محله و کارگروه های محلی ابلاغ شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تصریح کرد: کمیته توسعه محله تشکیل شده است و برطبق مستندات و اولویت های ماتریس نسبت به رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی شهروندان اقدام خواهد کرد.

وی گفت: با همکاری و نظر موافق اعضای شورای شهر سومین دوره طرح سنجش عدالت شهر امسال اجرا می شود.
احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های سلامت محور شهرداری تهران  عنوان کرد: توانمندسازی جامعه و حساس کردن شهروندان نسبت به موضوع سلامت اجتماعی یکی از اهداف اجرای طرح سنجش عدالت در شهر به شمار می رود.

وی افزود: طرح سنجش عدالت و کاربست نتایج آن در مداخله های اجتماعی یکی از مهمترین دستاوردهای شهرداری تهران در حوزه سلامت است که منطبق با نیازهای شهروندان اجرایی شد.


انتهای‌پیام/

رییس شورای شهر گفت: خوشبختانه اعضای شورا برای گسترش فعالیت اجتماعی سلامت محور و افزایش نقش شهروندان در فرهنگ سازی برای پیشگیری از بیماری ها توافق نظر دارند.







تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن