تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: ایازی همواره منشا اثر و خدمت بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر بهداشت: ایازی همواره منشا اثر و خدمت بوده است تهران بزرگ -ایرنا - وزیر بهداشت و درمان گفت: ایازی هر کجا مسوولیت داشته، منشا خیر و خدمت بوده است و امیدواریم در حوزه سلامت نیز با فهم عمیق، کارهای ماندگار دیگر در کشور به ثبت برساند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر سید حسن هاشمی عصر شنبه در مراسم نکوداشت سید محمد هادی ایزی که به همت اصحاب فرهنگ و رسانه در تالار وحدت برگزار شد گفت: بدون تردید پیشرفت و آبادانی کشور در گرو وحدت و همدلی خواهد بود .
وی ادامه داد: وحدت اتفاق نمی افتد مگر آنکه سعه صدر و در عین حال میان روی و اعتدال مشی امور خود قرار دهیم که البته باید اعتراف کنیم در بسیاری از موارد از این موهبت کم بهره بوده ایم.
وزیر بهداشت و درمان با قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر در برپایی مراسم نکوداشت ایازی گفت: قدر شناسی باعث پیشرفت و افتخار برای هر ملت خواهد بود اگر چه امروز کم فروغ شده است اما امیدواریم در همه حوزه ها در عرصه فرهنگ و هنر شاهد تکریم باشیم.
وی بیان داشت: همانطور که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اشاره کردند، قالیباف خدمات شایسته ای انجام داده که من هم به نوبه خود تشکر می کنم.
هاشمی اضافه کرد: از اینکه قالیباف مساعدت کردند تا ایازی در سمت قائم مقامی وزیر بهداشت ایفای نقش کند تشکر می کنم.
اهالی فرهنگ و هنر در این مراسم با اهدای تندیس و کتاب به وی از زحمات ایازی در راستای خدمت به فرهنگ و هنر تقدیر کردند.
تهرام /7247/1393/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن