تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیئت رئیسه مجلس از جهاد دانشگاهی خوزستان بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان
عضو هیئت رئیسه مجلس از جهاد دانشگاهی خوزستان بازدید کرد
اهواز - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی از نزدیک با فعالیت های صورت گرفته در این موسسه عملی آشنا شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید شریف حسینی پیش از ظهر شنبه با حضور در این موسسه از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان دیدن کرد و راه های توسعه فعالیت های این مرکز را با مدیران آن بررسی کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه امروز روابط خوب ایران و عراق، دارای مزیت های فراوانی برای توسعه استان خوزستان است، عنوان کرد: یکی از راه های دست یافتن به این توسعه، توجه به صنعت توریسم درمانی است که به نظر می رسد هنوز در حد مطولب از این فرصت در استان استفاده نشده است.

وی افزود: خوشبختانه مردم عراق اعتماد کافی را به پزشکان ایرانی داشته و تمایل دارند برای درمان به استان خوزستان مراجعه کنند. به همین دلیل توسعه مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان فرصتی ناب برای جذب بیمارانی از کشور عراق است که مسئولان مربوطه باید به خوبی به این مسئله توجه کنند.

حسینی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم خوزستان در مجلس همیشه از فعالیت های عملی و توسعه ای در استان حمایت کرده و اکنون نیز برای توسعه مراکز عملی و تخصصی جهاد دانشگاهی استان از راه های مختلف پیگیری می کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار توجه به بیماران کشور عراق، در خوزستان نیز مسئله ناباروری وجود دارد و هم اکنون زوج های خوزستانی به خصوص زوج های جوان متحمل هزینه های بی شماری برای درمان خود به دلیل مسافرات و اقامت در سایر استانهای کشور به خصوص تهران هستند که در صورت راه اندازی این مرکز، می توان کمک فراوانی به آنها در راستای کاهش هزینه ها کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آمار بالاي ناباروري در خوزستان، جهاد دانشگاهي استان با همكاري پژوهشكده رويان، مركز فوق تخصصي درمان ناباروري را در اهواز راه اندازي كرد. اين مركز كه در منطقه پرديس واقع است، در دو فاز درمانگاه‌هاي عمومي و بخش ناباروري فعاليت خود را آغاز كرده است.
 
خدمات كلينيكي و فعاليت پزشكان عمومي و تخصصي، آزمايشگاه تشخيص طبي و پاتولوژي و داروخانه در حال حاضر در اين مركز راه اندازي شده و خدماتي به شهروندان ارائه مي دهد.

با توجه به همكاري پژوهشكده رويان، همه خدمات بخش درمان ناباروري بر اساس پروتكل درماني و روش‌هاي استاندارد و طبق آخرين تكنولوژي روز دنيا ارائه مي‌شوند و نخستين زوج نابارور نيز توسط لقاح داخل رحمي در اين مركز درمان و بارور شده اند.
 


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن