تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815946674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود قطعات موسيقي به تهيه کنندگان ضربه مي زند/ 70 درصد قرارداد را هزينه انتشار آلبومم کردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۵ق.ظ)
در گفتگو با بهنام صفوي عنوان شد؛ دانلود قطعات موسيقي به تهيه کنندگان ضربه مي زند/ 70 درصد قرارداد را هزينه انتشار آلبومم کردم بهنام صفوي خواننده موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار موج گفت: افراد با دانلود کردن هزينه اي براي خريد آلبوم نمي پردازند و به تهيه کننده ضربه مالي که وارد مي شود و اين سبب مي شود تا تهيه کنندگان در کارهاي بعدي هزينه کمتري براي آلبوم در نظر گيرند.
بهنام صفوي خواننده پاپ در گفتگو با خبرگزاري موج در خصوص نحوه شکل گيري سومين آلبومش خود با نام «فوق العاده» گفت: «فوق العاده» سومين آلبوم رسمي من محسوب مي شودکه بعد از 2 سال اين آلبوم را براي حضور در بازار آماده کردم و در هفته گذشته پخش رسمي آن صورت گرفت که خوشبختانه در اين يکي دو روزه گذشته بازتاب هايي که از پخش آلبوم داشته ام مثبت بوده است.
وي اين وقفه دو ساله را بعد از آخرين آلبومش تا «فوق العاده» را اينگونه بيان کرد: از آنجايي که برايم اهميت دارد که کاري را که مي خواهم ارائه دهم بايد به روز و متناسب با فضاي جامعه باشد و بايد از تکرار پرهيز کرد به همين خاطر با وسواس خاص به جمع اين آلبوم پرداختم و برايم کيفيت بسيار اهميت داشت، اين کيفيت در شعر، ملودي و آهنگسازي بايد به وجود مي آمد به همين خاطر نمي توانستم آن را در مدت زمان کوتاهي جمع کنم.
صفوي ادامه داد: من براي انتخاب ترانه هايم شايد حدود 100 ترانه به دستم رسيد که از بين آنها تعدادي را انتخاب کرد تا به مرحله نهايي رسيديم و در کنار آن برايم اهميت داشت تا در راستاي سبک کاري خودم باشد، در مجموع، من جمع آوري اين آلبوم نزديک به يک سال و نيم زمان مي برد، اين را هم بايد بگويم که طولاني شدن اين زمان کمي هم به خاطر مشغله هايم براي برگزاري کنسرت و ديگر برنامه هايم بوده است.
اين خواننده پاپ با بيان اينکه آهنگسازي اين آلبوم را خود نيز بر عهده داشته، خاطر نشان کرد: در آلبوم «فوق العاده» آهنگسازي را خودم انجام دادم و البته تنظيم قطعه آخر نيز برعهده خودم بوده است البته تنظيم ديگر قطعات را غلامرضا صادقي و کوشان حداد انجام داده اند.
بهنام صفوي ضمن بيان اينکه هزينه آلبوم «فوق العاده» نسبت به دو آلبوم ديگر بيشتر شده است، افزود: در هنر اقتصاد دغدغه ام نيست و چندان به مسائل اقتصادي فکر نمي کنم اما با وجود اينکه آهنگسازي اين آلبوم را خودم برعهده داشتم هزينه اين آلبوم بسيار بيشتر از دو آلبوم ديگرم بود و هزينه هاي بيشتري را براي آن متحمل شدم و از مبلغ قرار داد 60 يا 70 درصد آن را براي آلبوم هزينه کرده ام و سعي کرده ام تا در اين آلبوم از بهترين ها استفاده کنم.
وي از بازگشت هزينه ها در انتشار آلبوم و برگزاري کنسرت گفت: انتشار آلبوم و برگزاري کنسرت دو مقوله جدا از هم هستند با هزينه هايي کاملا متفاوت، انتشار آلبوم با توجه به پيشرفت روز جامعه به گونه اي شده است که مخاطب به راحتي با وجود سايت هاي متفاوت به آلبوم دسترسي پيدا مي کند و با دانلود کردن به قطعه مورد نظر خود مي رسد اين اتفاق اگرچه براي خواننده بسيار خوشايند است چرا که کارش سريع تر ديده و شنيده مي شود اما از سويي ديگر به تهيه کننده ضرر مالي وارد مي کند زيرا افراد با دانلود کردن هزينه اي براي خريد آلبوم نمي پردازند و تهيه کننده با ضربه مالي که مي خورد در کارهاي بعدي هزينه کمتري را براي خواننده در نظر مي گيرد و تيراژ را محدود مي کند.
صفوي در ادامه افزود: اما برگزاري کنسرت از نظر اقتصادي براي حامي مالي به صرفه تر است و هزينه ها تا حدودي برگرداننده مي شود. تيراژ آلبوم هاي موفق 300 تا 350 هزار تا است و از اين مقدار بيشتر نخواهد شد.
اين خواننده پاپ در مورد قانون کپي رايت اعلام کرد: کپي رايت يک دزدي فرهنگي محسوب مي شود که به ما ضربه مي زند اميدوارم با توجه به نامگذاري سال 93 با کپي رايت به صورت قانوني برخورد شود، چرا که کپي رايت هنرمند را از ادامه فعاليت هايش سرد مي کند و انگيزه را در هنرمند از بين مي برد اين در حالي است که ما مي توانيم صادرات فرهنگي داشته باشيم چرا که هنرمندان ما توانسته اند مخاطبان خود را در آن سوي مرزها نيز پيدا کنند.
وي ادامه داد: ما هنوز سالن استانداري براي برگزاري کنسرت هايمان نداريم و شايد تنها سالن ما تالار وحدت باشد که اجرا در آن هم به هر خواننده اي داده نمي شود اين در حالي است که موسيقي پاپ نمي تواند تبليغات شهري داشته باشد و همين ها به اين موسيقي ضربه مي زند.
وي در پايان از برگزاري تورهاي کنسرتهاي داخلي و خارجي اش خبر داد و گفت: از چندين ماه پيش است که شروع به برگزاري اين تورها کرده ايم و قرار است تا در شهرهاي ايران شروع به برگزاري کنسرت کنيم و قرارداد برگزاري کنسرت را براي مرداد ماه در کانادا بسته ايم که اميدوارم برگزاري اين کنسرت ها سبب ارتقا سطح فرهنگي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن