تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806554513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کرمان راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان پورابراهیمی:
شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کرمان راه اندازی می شود
کرمان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمان و راور از انجام مقدمات لازم برای راه اندازی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کرمان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی عصر جمعه در حاشیه بازدید یک روزه سرمایه گذاران بخش خصوصی غیربومی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان کرمان که با حضور عبده تبریزی مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: در این بازدید سرمایه گذاری در زمینه ایجاد زیر ساخت های این استان در تامین حمل و نقل، برق و آب و فاضلاب بررسی شد. وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای امکان حضور گروه های سرمایه گذاری در استان و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کرمان از برنامه های اصلی نمایندگان و استاندار کرمان است، افزود: با توجه به سرمایه گذاری های قبلی در استان در بخش های مختلف، ایجاد زیر ساخت های لازم بویژه حمل و نقل ریلی و جاده از ضروریات استان است. پورابراهیمی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در استان کرمان در آینده ای نزدیک سالانه حدود 30 میلیون تن بار در بخش های مختلف معدنی و کشاورزی جابجا شود، تصریحخ کرد: در حال حاضر جاده های کرمان کشش این میزان بار را ندارند و توسعه حمل و نقل ریلی استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است. وی با اعلام اینکه با حضور گروه سرمایه گذار در استان کرمان و فعالیت های قبلی اتاق بازرگانی استان مقدمات تشکیل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی استان با همکاری اتاق بازرگانی راه اندازی می شود، گفت: این شرکت در خصوص سرمایه گذاری در ایجاد خطوط ریلی و خرید واگن های باری و ساماندهی وضعیت موجود فعالیت خواهد کرد. بحث کسری برق در استان کرمان بسیار جدی است نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث کسری برق هم در استان کرمان بسیار جدی است، افزود: با توجه به واحدهای صنعتی ایجاد شده در استان نیازمند بیش از پنج هزار مگاوات برق هستیم که 2 هزار مگاوات آن برنامه ریزی شده و سرمایه گذاری برای تامین 3 هزار مگاوات دیگر باید انجام شود که نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است. وی از نشست این گروه سرمایه گذار با شهردار کرمان خبر داد و گفت: بحث راه اندازی قطار شهری در کرمان موضوع این نشست بود که با توجه به مطالعات قبلی توسط شرکت خارجی مصوب شد تا برنامه ریزی نهایی برای ایجاد تراموا در شهر کرمان به مرحله عملیاتی برسد و با گروه سرمایه گذار به توافقاتی هم رسیدیم. پورابراهیمی با اشاره به بازدید گروه سرمایه گذار از سه ابنیه تاریخی کرمان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، گفت: ظرفیت های گردشگری در استان کرمان به مراتب بهتر و زیباتر از سایر استان ها است که اگر سرمایه گذاری بخش خصوصی در آنها وارد شود استفاده بهتر از آن مجموعه ها می شود. وی تصریح کرد: 9 مجموعه بزرگ ابنیه تاریخی کرمان قابلیت دارد تا کاربری تجاری و اقامتی را در آنها تعریف کرد. پورابراهیمی از جلسه نهایی گروه سرمایه گذار با استاندار کرمان خبر داد و گفت: با توجه به اشراف کامل استاندار در حوزه اقتصادی و بخش خصوصی شرایط اقتصادی خوبی برای استان فراهم شده است.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن