تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه‌ امدادرسانی در مناطق سیل زده سیستان/ سیل تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ادامه‌ امدادرسانی در مناطق سیل زده سیستان/ سیل تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است
مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: روند امداد رسانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد و سیل امسال نسبت به مشابه سال گذشته خود، خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.


مرتضی مرادی پور، مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شدت بارش باران در برخی استان‌های کشور گفت: طی بارش‌های شدید باران و طغیان رودخانه فصلی، شهر سراوان و 6 روستای پشتکوه، تل کوه، شهرک، خوشاب، کورکان و حاجی‌آباد متأثر شدند که نیروهای امدادگر، کار امدادرسانی را از همان دقایق ابتدای شروع کردند.

وی در ادامه بیان داشت: امدادگران به 200 نفر از سیل‌زدگان امدادرسانی کرده و با برپایی یک اردوگاه و 35 دستگاه چادر آنان را اسکان اضطراری دادند.

وی با اشاره به خسارت دیدن 25 واحد مسکونی افزود: 5 واحد مسکونی در تل کوه و 20واحد در خوشاب به طور کامل آسیب دیدند.

مرادی پور با اشاره  به توزیع اقلام امدادی به سیل‌زدگان تصریح کرد: موکت، پتو، کنسروجات، نان از جمله اقلامی است که در بین سیل‌زدگان توزیع شده است و روند امداد‌رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه امسال در این سیل تلفات جانی نداشته‌ایم گفت: سال گذشته در منطقه سیستان و بلوچستان رودخانه فصلی منجر به سیلاب شد اما در سیل امسال تلفات جانی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن