تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود تسهیلات و تجهیزات لازم از چالش های مهم فدراسیون ورزشهای همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی: نبود تسهیلات و تجهیزات لازم از چالش های مهم فدراسیون ورزشهای همگانی است خبرگزاری پانا: نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی کشورگفت: نبود تسهیلات، زیرساخت ها و تجهیزات لازم از چالش های اساسی این فدراسیون است
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 12:02



   به گزارش سرویس خبر پانا، محمدرضا دوست محمدی در حاشیه برگزاری سومین همایش ملی ورزش برای همه در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: بسیاری از رشته های ورزشهای همگانی به لباس و ابزارخاصی نیاز ندارند و این درحالی است که برخی دیگر از رشته ها نیازمند تجهیزات و سالن های مختلف ورزشی است. وی یادآورشد: شهرداری ها می توانند با در اختیار قراردادن سالن ها و امکانات لازم در رشد و توسعه ورزش های همگانی بسیار تاثیر گذار باشند.

نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور، گفت: این فدراسیون با کاهش هزینه های خود در صدد تربیت مربیان مجرب و کارآمد رشته های گوناگون است و تحقق این مهم به ترویج بیشتر ورزشهای همگانی در جامعه منجر می شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون گروههای مختلف سنی تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی قرار دارند و پاسخگویی به تمامی نیازهای آنها عملا امکانپذیر نیست.

نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور، رشته های آمادگی جسمانی با 23 شاخه مختلف، ایروبیک، یوگا و ورزش های صحبگاهی را از جمله رشته های پرطرفدار و با اقبال بالای مردم کشور ذکر کرد.

وی یادآورشد: هم اکنون 56 کمیته ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی هر کدام یک رشته ورزشی را تحت پوشش قرار داده است و آموزش های لازم را به گروههای هدف ارایه می کنند.

دوست محمدی، افزود: این فدراسیون اهداف بلند مدت پنج ساله و کوتاه مدت خود را در زمینه گسترش ورزشهای همگانی در کشور تدوین کرده و تحقق آن نیازمند مشارکت همگانی است.

وی همچنین آگاهی و اطلاع رسانی رسانه های گروهی را در ترویج و گسترش ورزشهای همگانی بسیار مهم عنوان کرد.   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن