تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه مدرسه درمناطق زلزله زده دشتی بوشهر به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه مدرسه درمناطق زلزله زده دشتی بوشهر به بهره برداری رسید بوشهر- ایرنا- سه مدرسه درمناطق زلزله زده بخش شنبه (Shonbeh) و طسوج شهرستان دشتی استان بوشهر چهارشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی وتجهیزمدارس استان بوشهردراین آیین گفت: این مدارس که اعتبار ساخت آنها را بنیاد برکت تامین کرده است شامل مدرسه سه کلاسه امام خمینی (ره) روستای بن بید، متوسطه اول حضرت هاجر شهرشنبه و مدرسه سه کلاسه لاور شرقی است.
احمد مرادی افزود: برای ساخت این فضاهای آموزشی که در مجموع 900 مترمربع زیر بنا دارند 10میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: این مدارس براثر زلزله 6.1 ریشتری بیستم فروردین سال گذشته در این شهرستان تخریب وغیرقابل استفاده شده بود که مدت درکمتر از یک سال احداث وتجهیزشده است.
مرادی بیان کرد: پس از زلزله سال گذشته درشهرستان دشتی 13 مدرسه احداث شده که تاکنون هشت مدرسه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: هم اکنون پنج مدرسه دیگر نیز دراین شهرستان دردست اجراست که تا اول مهر امسال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.
مشاور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از تلاش های صورت گرفته در مناطق محروم و زلزله زده شهرستان دشتی تقدیر و تجلیل کرد.
جلیل بشارتی افزود: خدمات انجام شده بسیارخوب، بموقع وغیرقابل تصوراست وجا دارد ازهمه فعالیت های صورت گرفته بویژه درزمینه ساخت وتوسعه وتجهیز مدارس تقدیر ویژه صورت گیرد.
وی از بنیاد برکت که اعتباراحداث و نوسازی مدارس دربخش زلزله زده شنبه و طسوج شهرستان دشتی و مناطق محروم را تامین وپرداخت کرده است تقدیرکرد.
بشاری گفت:امیدواریم خیرین و بنیاد های خیریه نیز برای مدرسه سازی و حل مشکلات فضاهای مورد نیاز آموزش وپرورش درمناطق محروم و آسیب دیده مشارکت بیشتری داشته باشند. ک/2
7206/539 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن