تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موقعيت سروستان به شيراز مانند موقعيت کرج به تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۸ب.ظ)
سرپرست فرمانداري سروستان: موقعيت سروستان به شيراز مانند موقعيت کرج به تهران است سرپرست فرمانداري سروستان گفت: با توجه به فاصله کم اين شهرستان با مرکز استان و اينکه سروستان يک شاهراه ارتباطي در استان فارس است اين ويژگي هاباعث شده که موقعيت سروستان به شيراز مانند موقعيت کرج به تهران باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سليمان کرمي در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اظهار داشت: اگر ما دغدغه توسعه و رشد شهرستان و کاهش آمار بيکاري را داريم مي بايست به صورت جهادي در جهت حل مشکلات گام برداريم.
وي با اشاره به ضرورت تدوين شناسنامه و کتابچه راهنماي سرمايه گذاري شهرستان، تاکيد کرد: مسائل و مشکلات سرمايه گذاران در شهرستان رصد و موانع موجود بر سر راه فعاليت و سرمايه گذاري آنان برداشته شود.
کرمي با بيان اينکه موقعيت سروستان نسبت به مرکز استان مانند موقعيت کرج نسبت به تهران است افزود: با توجه به فاصله کم اين شهرستان با مرکز استان و اينکه سروستان يک شاهراه ارتباطي در استان فارس است خود يک ظرفيت بزرگ براي شهرستان است.
رئيس کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري سروستان اضافه کرد: سروستان ظرفيت آن را دارد که قطب صنعتي استان باشد ولي جايگاه اين شهرستان براي مرکز استان هنوز روشن شده نيست.
کرمي اضافه کرد: با برگزاري همايش هاي سرمايه گذاري و شناساندن ظرفيت ها و پتانسيل هاي شهرستان، زمينه را براي سرمايه گذاري بيشتر فراهم کنيم و سروستان را به عنوان پايلوت در امر سرمايه گذاري معرفي کنيم.
وي در ادامه به شهرک صنعتي شماره دو اين شهرستان اشاره کرد و افزود: مساحت اين شهرک صنعتي بيش از700 هکتار است که ظرفيت استقرار 350 واحد صنعتي را دارد و با راه اندازي اين شهرک صنعتي زمينه اشتغال 15 هزارنفر فراهم مي‌شود.
سرپرست فرمانداري سروستان به وضعيت فعلي اين شهرک اشاره کرد و افزود: تاکنون عمليات واگذاري زمين، تسطيح، زيرسازي، صورت گرفته و عمليات برقرساني آن در حال انجام است.
کرمي در ادامه از حل مشکل آب اين شهرک صنعتي خبر داد و افزود: اين مشکل با حفر چاه در شهرک صنعتي شماره يک مرتفع مي گردد که چاه آن حفر شده و نيازمند مخزن سازي و عمليات خط انتقال آب است.
در اين جلسه مسئولين سه کميته اشتغال بانوان، اشتغال روستايي و اشتغال فارغ التحصيلان که کميته هاي زير مجموعه کارگروه شهرستان هستند نتايج حاصل از جلسات و بررسي هاي خود را مطرح و در اين خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن