تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2032 واحد مسکن مهر همدان آماده بهره برداری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان ابراهیم خانی:
2032 واحد مسکن مهر همدان آماده بهره برداری هستند
همدان- خبرگزاری مهر: رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان همدان با بیان اینکه شش هزار 446 واحد مسکن مهر همدان باقی مانده که طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد زیادی از آنها امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: دو هزار و 32 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، رسول ابراهیم خانی ظهر چهار شنبه در کارگروه امور زیر بنایی و تامین مسکن مهر شهرستان همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح مسکن مهر در کشور 13 هزار و 640 واحد مسکن مهر در شهرستان همدان عقد قرار داد شد، اظهار داشت: 12 هزار و 435 واحد مکسن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و هزار و 205 واحد باقی مانده در شهر های زیر 25 هزار نفر ساخته شده است. وی با بیان اینکه هفت هزار و 194 واحد مسکن مهر شهرستان همدان به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: شش هزار 446 واحد باقی مانده که طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد زیادی از آنها امسال به بهره برداری خواهد رسید. رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان همدان با بیان اینکه دو هزار و 32 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری هستند، ادامه داد: مسائل و مشکلات این واحد ها در صورت تعامل با شرکت های خدمات رسان رفع خواهد شد. ابراهیم خانی با بیان اینکه نرخ رشد پیشرفت فیزیکی در شهرستان همدان در سال گذشته بیش از 25 درصد بوده است، ابراز داشت: سایت مسکن مهر امید اکباتان 96 درصد، تپه امام گل 74 درصد و سایر پروژه های مسکن مهر شهرک مدنی 89 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی با بیان اینکه انشعابات 60 درصد مساکن مهر همدان خریداری و از این میزان 85 درصد نصب شده است، ادامه داد: دی ماه سال گذشته سه هزار و 850 واحد مسکن مهر در همدان به بهره برداری رسید که پایلوت آن مسکن مهر شاهد بود. رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان همدان با بیان اینکه پیمانکار در حال آماده سازی پروژه مسکن مهر حصار حاج شمس علی10 هزار خاکبرداری و 250 متر جدولگذاری شده است، بیان کرد: اگر زیر سازی معابر سایت مسکن مهر اکباتان کامل شود کارها انجام و برآورد ریالی هزینه های کارهای باقی مانده انجام شده که در صورت تامین اعتبار کار آسفالت سایت امید اکباتان انجام می شود. رسول ابراهیم خانی با بیان اینکه در زمینه افزایش قیمت مسکن مهر با پیمانکاران جلسات متعدد برگزار کرده ایم، نوان کرد: سایت مسکن مهر حصار حاج شمس علی نیاز به برق موقت دارد و هم اکنون با موتور برق کار می کند و اگر برق موقت ایجاد نشود پیمانکار با مشکل مواجه خواهد شد.


۱۳۹۳/۲/۲۴ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن