تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805627877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی دولت: وزارتخانه‌های اطلاعات و دادگستری درباره وقایع زندان اوین گزارش می‌دهند/تمام منابع حاصل از هدفمندی را صرف تولید و تحول نظام سلامت می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سخنگوی دولت: وزارتخانه‌های اطلاعات و دادگستری درباره وقایع زندان اوین گزارش می‌دهند/تمام منابع حاصل از هدفمندی را صرف تولید و تحول نظام سلامت می‌کنیم

سخنگوی دولت: وزارتخانه‌های اطلاعات و دادگستری درباره وقایع زندان اوین گزارش می‌دهند/تمام منابع حاصل از هدفمندی را صرف تولید و تحول نظام سلامت می‌کنیم
سخنگوی دولت گفت که وزارتخانه‌های اطلاعات و دادگستری درباره وقایع بند 350 زندان اوین گزارشی تهیه خواهند کرد و این گزارش از طریق دولت به اطلاع مردم خواهد رسید.
به گزارش نامه نیوز،  محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود که پس از پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت برگزار شد، با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندان برای دولت، گفت: وزارت اطلاعات و وزارت دادگستری قرار است گزارشی درباره وقایع زندان اوین تهیه کنند.

وی ادامه داد: ما منتظر دریافت این گزارش هستیم و بعد از دریافت و جمع‌بندی، این گزارش را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

تمام منابع حاصل از هدفمندی را صرف تولید و تحول نظام سلامت می‌کنیم

سخنگوی دولت در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: دولت کلیه منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را صرف تولید و اجرای طرح تحول نظام سلامت می‌کند.

نوبخت با بیان اینکه "اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی با ارائه خدماتی از سوی دولت تعریف شده بود و دولت در این راستا برنامه‌ریزی و فعالیت کرد"، افزود: طبق برنامه اعلام شده، منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به همراه یازده هزار و 300 میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی صرف امور تولید و اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌ها می‌شود. خوشبختانه اجرای طرح سلامت در بیمارستان‌ها آغاز شده و همان‌طور که می‌دانید از هشت اقدامی که باید در راستای اجرایی شدن طرح تحول سلامت انجام شود، سه مورد آن اجرایی شده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: طی روزهای گذشته بعد از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی، بیش از سه میلیون نفر از هموطنان عزیزمان بصورت رایگان دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کردند و هر فردی که از مسیر نظام ارجاع به بیمارستان‌ها مراجعه کند و همچنین روستائیان و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، فقط پنج درصد از هزینه درمان اکنون از آنها دریافت می‌شود و برای سایر افراد فقط 10 درصد دریافت می‌شود.

مردم مشکلات بیمارستان‌ها را گزارش دهند

وی با تاکید بر اینکه "بیمارستان‌ها موظفند کلیه خدمات لازم برای درمان بیماران را در داخل بیمارستان انجام دهند و برای خرید تجهیزات و انجام خدمات لازم مانند آزمایش‌ها، بیماران را به بیرون از بیمارستان ارجاع ندهند"، گفت: دیگر بیماران نباید برای خرید تجهیزات و مسائل این‌چنینی به بیرون از بیمارستان مراجعه کنند. این اقدام موجب شد که 40 تا 70 درصد از تجهیزات پزشکی ارزان شود، به این دلیل که دست واسطه‌ها در این ارتباط کوتاه شده است و خود بیمارستان‌ها خرید لازم را بصورت متمرکز انجام می‌دهند.

سخنگوی دولت افزود: برای اینکه این اقدامات به درستی انجام شود، نهاد نظارتی تعریف شده که در بیمارستان‌ها حسن اجرای این کار را کنترل می‌کنند. در خود بیمارستان‌ها نیز واحد بستری و ترخیص بر این امر نظارت دارد و اگر کسی غیر از این موارد مشاهده کرد و با مشکلی مواجه شد، می‌تواند از طریق شماره تلفن 1590 یا پیامک 20001590 این مسائل را منتقل کند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اضافه کرد: خوشبختانه وزارت بهداشت تمهیداتی را فراهم کرده که در آینده نزدیک هر پانزده روز یکی از خدمات اعلام شده به خدمات قبلی اضافه می‌شود.

مکانیزمی برای چگونگی اعطای یارانه به تولید در حال طراحی است

وی همچنین درباره یارانه بخش تولید نیز گفت: درباره بحث مربوط به یارانه بخش تولید و اینکه به هریک از بخش‌ها چقدر داده شود، مکانیزم آن در حال طراحی است و این اقدام بر اساس یک دستورالعمل مشخص انجام می‌شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مبالغ ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به حساب خزانه واریز نمی‌شود و مبلغ حاصل شده به همراه یازده هزار و 300 میلیارد تومان در راستای اقداماتی که دولت اعلام کرده بود، صرف می‌شود.

نوبخت همچنین با اشاره به عزم دولت در ارتباط با کاهش تورم در کشور، اظهار کرد: ما در تلاش هستیم که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و سیاست‌های پولی و مالی و انضباط مالی بتوانیم نرخ تورم را به زیر 25 درصد برسانیم و در واقع تلاش خواهیم کرد که به‌مانند سال گذشته تعهدی که در ارتباط با کنترل تورم داشتیم، اجرایی و عملیاتی کنیم.







1393/2/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن