تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت مسابقات بین المللی قرآن امسال پنج ماه زودتر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دعوت مسابقات بین المللی قرآن امسال پنج ماه زودتر آغاز شد
رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و دبیر سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از آغاز پنج ماه زودتر مسابقات بین المللی قرآن خبر داد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ˈولی یاراحمدیˈ در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت:دعوت از مسابقه شوندگان این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم پنچ ماه زودتر از همیشه انجام و به طور رسمی دعوت ها از آذرماه سال92آغاز شده است.

وی اظهار داشت : همه دستگاه ها ، نهادها ، مسئولان کمیته ها باید تلاش کنند این دوره از مسابقات با معنویت بالا، باشکوه و در شأن خود قرآن کریم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

یاراحمدی افزود:کار برخی از کمیته ها پس از پایان سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز شده است.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف عنوان داشت: کمیته فنی و کمیته پژوهش های قرآنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بلافاصله پس از اتمام مسابقات قبلی کار خود را آغاز کردند و چاپ فراخوان مقالات و پوستر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در آبان ماه سال گذشته انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون که دوهفته به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم باقی مانده، تعداد قابل توجهی از متسابقان خارجی برای حضور، اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اعلام کرد: در جلسات ستاد برگزاری مسابقات، شرح وظایف کمیته ها تبیین و ابلاغ شده و نقطه نظرات هریک از کمیته ها اخذ شده است.

یاراحمدی افزود:امسال شاخص های کیفی کمیته ها مشخص شده است و ملاک ارزیابی ها پس از اتمام مسابقات از سوی کمیته بازرسی، براساس این شاخص ها در دو بخش عمومی و اختصاصی خواهد بود.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن