تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820625478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت آبهای لبنان در مرز فلسطین اشغالی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرقت آبهای لبنان در مرز فلسطین اشغالی
خشکسالی و کاهش بارندگی در اراضی اشغالی فلسطینی و مناطق همجوار با مرز لبنان و قیمت بالای آب آشامیدنی، صهیونیستها را به فکر سرقت آب رودخانه وزانی واقع در اراضی لبنان انداخته است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال یک رژیم صهیونیستی گفت: روستای قجر آب مورد نیاز خود را از چشمه‌های واقع در مرز لبنان تامین می‌کرد، اما با کاهش بارندگی این چمشه سارها خشک شدند.

وی افزود: ساکنان روستای قجر از طریق ارتش اسرائیل و بواسطه صلح بانان وابسته به سازمان ملل خواستار انتقال آب مورد نیاز از رودخانه وزانی واقع در اراضی لبنان به داخل  شدند.


 این گزارشگر صهیونیست افزود: مسأله آب برای اسرائیل بسیار حیاتی است و قیمت هر لیوان آب آشامیدنی 9 شکیل است به همین جهت اهالی روستای قجر به رودخانه وزانی در اراضی لبنان چشم دوختند.


"حمکت شحرور" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" از نگاه رسانه‌های صهیونیستی شبکه العالم تصریح کرد: مشکل آب و سرقت آبهای لبنان از بدو تاسیس رژیم اشغالگر تا کنون همواره میان لبنان و فلسطین اشغالی وجود داشته است.


وی گفت: مسأله آب برای رژیم صهیونیستی بسیارحائز اهمیت است، و این رژیم همواره ملت فلسطین را از آبهای شرب و غیر شرب محروم می‌کند. 




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن