تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلسطینیان مسیحی ساکن اراضی اشغالی تهدید به مرگ شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فلسطینیان مسیحی ساکن اراضی اشغالی تهدید به مرگ شدند تهران - ایرنا - یهودیان افراطی با اراسل پیام های تهدید آمیز برای مسیحیان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی 48 اعلام کرده اند که در صورتی که تا یک هفته آینده این منطقه را ترک نکنند، انان را خواهند کشت.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آگاه در شهر ˈالناصرهˈ واقع در شمال فلسطین اشغالی 48، یهودیان تندرو با ارسال پیام های تهدید آمیزی برای مسیحیان فلسطینی خواستار خروج فوری آن ها از این منطقه شده اند.
یهودیان تندرو ضرب الاجل یک هفته ای را برای فلسطینی های مسیحی تعیین و اعلام کرده اند کسانی که طی این مدت اراضی اشغالی 48 را ترک نکنند، کشته می شوند.
به گفته این منابع، یک فرد ناشناس دوشنبه شب گذشته به منزل یک اسقف مسیحسی در شهر الناصره مراجعه و پیامی را به وی تحویل داد که در آن وی و دیگر مسیحیان به مرگ تهدید شده بودند.
این پیام همچنین به دست اسقف پولس ماکوتسو، کشیش کلیسای عمومی اراضی اشغالی 48 نیز رسیده و طی آن به تمامی مسیحیان یک هفته برای ترک این منطقه مهلت داده شده است.
در این پیام تهدید آمیز آمده است: تمامی مسیحیان اعم از کشیش ها و حتی کارکنان کلیساها ـ بجز کلیسای پروتستان و انجیلی ـ باید تا پنجم ماه مه ( 15 اردیبهشت ) اراضی منطقه را ترک کنند در غیر این صورت برای هر ساعت تاخیر جان 100 نفر از مسیحیان را خواهیم گرفت.
این پیام های تهدید آمیز به تمامی کشیش هایی مسیحی بجز کشیشان کلیساهای پروتستان و انجیلی تحویل داده شده است.
مترجمام**1502**1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن