تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818037246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه راه اصلاح نظام اداری در دستور وزارت نیرو است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران بانان:
نقشه راه اصلاح نظام اداری در دستور وزارت نیرو است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو گفت: نقشه راه اصلاح نظام اداری و برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری در وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفت و در این برنامه به دست آمده همه برنامه هالی اسناد بالادستی در آن دیده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بانان عباسی ظهر دوشنبه در جشن سالروز با سعادت مولود کعبه امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و جشن سالانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها که در محل باشگاه برق ساری برگزار شد،، با بیان اینکه خدمات رسانی  در صنعت برق کار بسیار سختی است  بیان داشت: وزارت نیرو  درسال گذشته به کمک شرکت های مادر تخصصی وزارت نیرو برای سال 93 برنامه های مرتبط با مدیریت و توسعه برنامه ریزی کرده است.

بانان، ادامه داد: شروع سال 93 را با ابلاغ برنامه شروع کردیم و این در صورتی است که برای اولین بار در این حوزه شاهد این اتفاق بودیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاران شورای تحول اداری ابراز داشت: در طول سال از سوی دولت نیز برنامه هائی ابلاغ شد که بعد از این ابلاغ یک دوگانگی ایجاد شد که برای رفع آن دو موضوع در شورای تحول اداری تحت عنوان همسوسازی برنامه های اصلاح نظام اداری با برنامه های ابلاغی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، فناوری های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نظارت و ارزیابی از عناونین برنامه ها می باشد.

 مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، با استناد به عناوین برنامه های عنوان شده ابراز داشت: موضوع نظام پیشنهاد ها در برنامه فناوری های مدیریتی مطرح شده است .

بانان، ادامه داد: نقشه راه نظام اداری پایه کار نظام پیشنهاد ها است که دولت نیز برخی از برنامه ها را اولویت بندی کرده و برخی دیگر را با برنامه های راهبردی وزارت نیرو به عنوان استراتژی تطبیق داده است.

وی بیان داشت: در نهایت ، برنامه های مصوب کمیسیون ها ی تحول اداری در حوزه های ستادی، توانیر، منابع آب ایران و آبفا اجرا می شود و در انتهای این برنامه ریزی می خواهیم بنابر خواست وزیر ، در وزارت نیرو در رده های کارشناسی، مدیریت و مدیریت ارشد هر کدام دارای برنامه باشند تا  برنامه های خود را با برنامه های تنظیمی وزارت نیرو ارتباط دهند.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، با بیان اینکه در حوزه ستادی برنامه های مصوب کمیسیون های تحول اداری در حال عملیاتی شدن است  ابراز امیدواری کرد: این برنامه های در شرکت های مادر تخصصی توانیر و زیرمجموعه  نیز عملیاتی شود.

بانان، از تغییرات ساختار نظام پیشنهادی اصلاح نظام اداری در وزارت نیرو خبر داد و گفت: با ابلاغ این ساختار پیشنهادی شرکت ها می توانند بر اساس این ساختار سازمانی مباحث  خود را پیش ببرند.

وی با مروری بر برگزاری جشنواره ملی نظام پیشنهاد ها در کشور در طی 2سال اخیر گفت: در سال اول این جشنواره 147شرکت در بحث نظام پیشنهاد ها ورود پیدا کردند و این در حالی است که سال دوم روند روبه رشدی داشتیم بطوریکه شرکت های زیادی وارد نظام پیشنهاد ها شدند.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو، در ادامه نتایج جشنواره ها را در خصوص میزان تاثیر نظام پیشنهاد ها  را در شرکت ها خیلی درخشان عنوان نمود و تاکید کرد: برآورد صرفه جوئی ناشی از نظام پیشنهاد ها نیز لحاظ شود تا مبنای تصمیم گیری ها شود.

به گزارش مهر، در پایان این جشن بیش از 60نفر از کارگران، کارشناسان ، مدیران و .. بخش های مختلف شرکت برق منطقه ای مازندران با اهدا لوح تقدیر تجلیل شدند.


۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن