تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طیب نیا: حجم روابط تجاری ایران و پاکستان به بیش از سه میلیارد دلار افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: طیب نیا: حجم روابط تجاری ایران و پاکستان به بیش از سه میلیارد دلار افزایش می یابد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که توسعه روابط با پاکستان اهمیت ویژه ای دارد، گفت: حجم روابط تجاری تهران- اسلام آباد به بیش از سه میلیارد دلار افزایش می یابد.
آفتاب: «علی طیب نیا» امروز (دوشنبه) پس از بدرقه محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان در جمع خبرنگاران افزود: در سال های گذشته حجم روابط تجاری میان ایران و پاکستان به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده بود.

وی با بیان این که پاکستان پرجمعیت ترین کشور اسلامی است که هزار کیلومتر مرز با ایران دارد، ادامه داد: در مذاکرات هیات پاکستانی با مقامات ایرانی به ویژه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری تاکید شد حجم همکاری های دو کشور به سه میلیارد دلار و در آینده نیز به حدود پنج میلیارد دلار افزایش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات و موانع بهبود روابط بین دو کشور در گروه های کاری تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طیب نیا همچنین اظهارامیدواری کرد: با مذاکراتی که در این سفر انجام شد و توافقنامه های امضاشده، موانع توسعه روابط دو کشور برداشته شود و شاهد گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیسیون مشترک ایران و پاکستان ماه آینده تشکیل شود.

محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان روز یکشنبه به همراه هیاتی سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.

وی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب ، رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهوری، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه ایران و همچنین امضای 9 سند همکاری پیش از ظهر امروز تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

به گزارش ایرنا، نخست وزیر پاکستان قرار است امروز پس از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و دیدار با استاندار خراسان رضوی عازم اسلام آباد شود.



تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن