تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805762609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام رومانیایی: بستر مناسبی برای توسعه روابط تجاری با ایران فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام رومانیایی: بستر مناسبی برای توسعه روابط تجاری با ایران فراهم شده است تهران - ایرنا - رییس گروه دوستی پارلمانی رومانی و ایران گفت: با توجه به فضای جدید ایجاد شده در ایران وپیشرفت مذاکرات هسته ای با قدرت های جهانی، بستر مناسبی برای همکاری های دو کشور در عرصه های اقتصادی و تجاری به وجود آمده است.


به گزارش ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، «سورین اشتفان روشکا استانسکو» که در راس هیاتی پارلمانی از رومانی به تهران سفر کرده است، روز سه شنبه با محمدمهدی زاهدی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی دیدار و گفت و گو کرد.
رییس گروه دوستی پارلمانی رومانی و ایران ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران و تاکید بر گسترش همکاری های دو کشور گفت: علاقه مندی و توجه دو کشور ایران و رومانی به فرهنگ و سنت های ماندگار و نیک گذشته، از اشتراکاتی است که می تواند منشا گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های اجتماعی و فرهنگی باشد.
وی افزود: با توجه به فضای جدید ایجاد شده در ایران و پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی بستر مناسبی برای همکاری های دو کشور به ویژه در عرصه های اقتصادی و تجاری به وجود آمده است.
سورین اشتفان روشکا استانسکو تاکید کرد: هدف سفر گروه پارلمانی رومانی به ایران ارتقای همکاری ها میان مجالس دو کشور و ایجاد بسترهای لازم برای دولت ها برای گسترش روابط دو جانبه است.
محمد مهدی زاهدی رییس گروه دوستی ایران و رومانی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش گروه دوستی پارلمانی در گسترش روابط دو کشور گفت: گروه های دوستی پارلمانی تاثیر بسزایی در انتقال واقعیات سیاسی و اجتماعی کشورها و تسهیل مناسبات سیاسی دو جانبه دارند.
وی افزود: همکاری مجالس ایران و رومانی منجر به تبیین سیاست خارجی دو کشور، اهتمام نمایندگان پارلمان ها در تامین منافع مشترک متقابل و تقریب و تسهیل در روند رشد همکاری های دو کشور در عرصه های گوناگون می شود.
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و رومانی ضمن ابراز ناخرسندی از کاهش مناسبات اقتصادی ایران و رومانی در سال های اخیر گفت: ایران و رومانی دارای ظرفیت های فراوانی برای گسترش سطح مناسبات اقتصادی و تجاری هستند که با فعال سازی بخش های خصوصی به ویژه اتاق های بازرگانی و احیای کمیسیون های مشترک اقتصادی دو کشور می توان چارچوب مناسبی برای بالفعل کردن این ظرفیت ها ترسیم کرد.
زاهدی در ادامه این دیدار با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: پذیرش معاهده ان.پی.تی و نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان دهنده صداقت ایران در موضوع هسته ای است.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحریم تولید، نگهداری و استفاده از سلاح های کشتار جمعی افزود: حرمت سلاح های کشتار جمعی در ایران منشا دینی دارد.
در این دیدار، عبدالرضا عزیزی، عباس فلاحی و عبدالرحمن رستمیان از اعضای گروه دوستی ایران و رومانی نیز حضور داشتند که بطور جداگانه در خصوص راه های ارتقا همکاری های میان مجالس دو کشور با همتایان خود گفت وگو کردند.
در ادامه این دیدار، اعضای هیات پارلمانی رومانی در ضیافت شامی که تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.
سیام(1)**ل.الف.ی**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن