تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوري اسلامي ايران نقش تعيين كننده اي را در معادلات بين المللي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
استاندار قم: جمهوري اسلامي ايران نقش تعيين كننده اي را در معادلات بين المللي دارد استاندار قم در جلسه شوراي پدافند غير عامل استان قم نقش جمهوري اسلامي ايران در روابط بين المللي را تعيين كننده دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش در جلسه شوراي پدافند غير عامل استان قم که با حضور سردار حيدري معاون هماهنگي استانهاي سازمان پدافند غير عامل کشور در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، از تلاش مسئولين دستگاه هاي استان در امر اجراي مباني و اصول پدافند غير عامل قدرداني کرد.
استاندار قم با اشاره به اين كه امروز ايران اسلامي با تكيه بر توان بالاي ديپلماسي خود، نقش تعيين كننده اي را در معادلات منطقه اي و بين المللي ايفا مي نمايد، اين موقعيت مهم را نتيجه ي پايبندي به آرمان هاي امام راحل و عمل به رهنمود هاي رهبرمعظم انقلاب توسط دولت و نيروهاي مسلح دانست.
نماينده عالي دولت در استان خاطرنشان کرد: نقشه ي جامع راه و مباني پدافند غيرعامل توسط رهبر فرزانه ي انقلاب مشخص شده و همه ي دستگاه هاي کشور با تمام توان در عملي كردن اين مباني در حال فعاليت هستند.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با تاکيد بر قانون مداري دستگاه هاي استان تصريح کرد: همه نهادهاي نظامي و انتظامي استان و دستگاه هاي دولتي بايد وظايف خود را بدرستي انجام دهند وطبق ضوابط و مقررات در راستاي اولويت هاي استان اقدام كنند.
وي با اشاره به فرصت طلبي برخي از کشورهاي قدرت طلب، افزايش اقتدار و توان آمادگي کشور در مسائل مختلف سياسي، نظامي و اقتصادي را يک اصل مهم برشمرد و تصريح كرد: همه ما بايد بدانيم که نظام سلطه از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به کشورهاي ناتوان و ضعيف كوتاهي نمي كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن