تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم نهادینه شدن اعتکاف برای تهذیب نفس در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان عوض زاده عنوان کرد:
لزوم نهادینه شدن اعتکاف برای تهذیب نفس در جامعه
اهواز – خبرگزاری مهر: سرپرست فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: اعتکاف باید به عنوان فرصتی ناب برای تهذیب نفس در جامعه نهادینه شود.



صادق عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ، اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است. فرهنگ اعتکاف باید از طریق آحاد مردم جامعه بخصوص جوانان تقویت شود و به عنوان فرصتی ناب برای تهذیب نفس در سطح جامعه نهادینه شود.

سرپرست فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خوزستان مجموع معتکفین ثبت نام شده تا امروز را بالغ بر 25 هزار نفر عنوان کرد که این آمار با نزدیک شدن به برگزاری این مراسم همچنان افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: در سطح استان 147 مسجد ویژه خواهران و 135 مسجد ویژه برادران برای برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده است. تعداد 2 هزار و پانصد نفر از نیروهای مسجدی آمادگی خود را برای خدمات دهی برای برپایی این مراسم اعلام کرده اند. عوض زاده تعداد فعالان شبکه تبلیغ، مبلغ و مبلغه به استثنای ائمه جماعاتی که در مساجد برای اقامه نماز و پاسخگویی به مسائل شرعی اقدام میکنند را 150 نفر عنوان کرد.

سرپرست فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: 60 قاری قرآن کار برگزاری محافل انش با قرآن و قرائت جزء های قرآن در مساجد برگزار کننده این مراسم را بر عهده دارند. همچنین تعداد 300 مداح، کار مدیحه سرایی و قرائت ادعیه را انجام خواهند داد.

وی از خیرینی که می توانند در این خصوص به مساجد و مسولین برگزاری مراسم اعتکاف یاری رسانند در راستای حمایت، پشتیبانی و سرکشی به این مراسم دعوت به همکاری کرد.
 


۱۳۹۳/۲/۲۲ - ۱۳:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن