تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمانشاه/لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی:
نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد، به زودی بخش دانشگاهی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در کرمانشاه راه اندازی شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
علی اصغرکاراندیش در آیین افتتاحیه سومین دوره هفته های فرهنگ رضوی کشور، به سابقه دیرین کرمانشاه در عرصه های فرهنگی و هنری اشاره و خاطرنشان کرد: هفته های فرهنگ رضوی امسال از کرمانشاه آغاز شده و کرمانشاهیان باید قدر این فرصت را بدانند و از آن نهایت بهره را ببردند.
وی معرفی شخصیت امام رضا (ع) برای همه اقشار جامعه خصوصا جوانان را جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنوراه های اینچنینی سیره و روش زندگی امام رضا(ع) را ملاک عمل خود در همه عرصه ها قرار دهیم.
به گفته کاراندیش ابعاد زندگی امام رضا (ع) باید از جنبه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری توسط اندیشمندان مورد بررسی قرار گیرد و راجع به آن کتاب ها نوشته شود.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در بخش های بین المللی، دانشگاه ها و استان ها اظهار کرد: این جشنواره در حال حاضر در 200 نقطه دنیا در بخش بین اللمل فعال است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک این نقاط افزایش خواهند یافت.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شخصیت امام رضا (ع) به جهانیان را از جمله اهداف این جشنواره خواند و یاداوری کرد: همانطور که وظیفه داریم شخصیت های مهم علمی و فرهنگی خود را به دنیا معرفی کنیم، باید برای مام رضا (ع) نیز حساسیت بیشتری داشته باشیم.
کاراندیش با اشاره به فعالیت این جشنواره در 9 دانشگاه کشور، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بخش دانشگاهی جشنواره نیز در کرمانشاه فعال شود./س






تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن