تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820874522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اجرای برنامه های زیر بنای برای اصلاح فرهنگ جامعه/ گسترش فرهنگ قرآنی یک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان فلاح:
لزوم اجرای برنامه های زیر بنای برای اصلاح فرهنگ جامعه/ گسترش فرهنگ قرآنی یک ضرورت است
کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید با انجام فعالیت های زیربنایی به سمت اصلاح فرهنگ حاکم بر جامعه گام برداریم.



به گزارش خبرگزاری مهر،  فرشید فلاح  از ظهر یکشنبه موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهزا(س) بشیر کرمان بازدید و با مسوولان این مرکز گفتگو کرد . وی در این دیدار در سخنانی گفت: روزگاری جنگ ما با حریف و مرز مشخصی بود و شهدا را می دیدم که با گلوله ها و ترکش های ملموس به شهادت می رسند ولی جنگ نرم نیاز به مراقبت و تدبیر بیشتری دارد. فلاح گفت: به عنوان یک کرمانی آرزویم این است که در محضر اساتید مخلص و بی ادعای قرآنی شاگردی کنم و به وجود چنین مرکزی با انجام فعالیت های بی نظیر برای کرمانی ها یک افتخار محسوب می شود. در ادامه ؛ مرضیه عرب نژاد مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) بشیر کرمان با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اهداف راه اندازی این مرکز گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حفاظ، تمام توان خود را برای تحقق این مهم بکار بسته ایم. وی افزود: ترم گذشته بیش از 600 قرآن پژروه در این مرکز در بخش های مختلف قرآنی شرکت کردند ولی در حال حاضر 250 نفر دانشجو داریم. عرب نژادگفت: احداث یک مرکز نمایشگاهی و تفریحی و ورزشی برای قرآن آموزان مد نظر است.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن