تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار وزیر اقتصاد پاكستان با وزیر اقتصاد کشورمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیدار وزیر اقتصاد پاكستان با وزیر اقتصاد کشورمان خبرگزاری پانا: وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار اسحاق دار همتای پاکستانی خود که در حاشیه نشست های مقامات ارشد کشورمان با نواز شریف نخست وزیر پاکستان در سعدآباد صورت پذیرفت، خواستار رفع موانع گسترش فعالیت ها و همکاری های اقتصادی دو کشور شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 11:00



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شادا، علی طیب نیا در این نشست با اشاره به عزم مقامات ارشد دو کشور برای توسعه مناسبات اقتصادی، با ذکر برخی از مسائل و مشکلاتی که مانع جدی برای رشد فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری دو کشور شده است،گفت: اهتمام داریم پیوند های بخش خصوصی دو کشو را بیش از گذشته فراهم کنیم و پیش نیاز این امر یافتن راه های همواری است که باید دولت های دو کشور فراهم کنند.
اسحاق دار وزیر دارایی پاکستان در این دیدار بر عزم دولت پاکستان برای گسترش فعالیت های اقتصادی تاکید کرد و وعده داد ؛ موانع موجود در این زمینه به زودی بر طرف شود.
وزیر دارایی پاکستان یادآور شد: برخی از موضوع های فنی اقتصادی که در توافق های پیشین وجود داشت، به مرحله اجرایی نرسیده است و پیشنهاد کرد در نشست زود هنگام کمسیون مشترک دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن