تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف سازمان دانش آموزی تشکیلات تربیتی برای تربیت تشکیلاتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هدف سازمان دانش آموزی تشکیلات تربیتی برای تربیت تشکیلاتی خبرگزای پانا: مدیر دانش‌آموزی استان سمنان به مناسبت تأسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایرانٰ پیام تبریک صادر کرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 11:17



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمدرضا صبور در بخش‌هائی از این پیام آورده است: سازمان دانش آموزی بر اساس اهداف بلند آموزش و پرورش شکل گرفته تا تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی باشد.
آنچه در ذیل می‌خوانید،‌مشروح این پیام است:بسم الله الرحمن الرحیمجمهوری اسلامی، موهبتی الهی است که خداوند متعال، به مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی هدیه داده است.
فعالیت‌ها و موفقیت‌های نظام آموزش و پرورش کشور نیز به عنوان  بزرگترین دستگاه اجرایی کشور و نیز گسترده‌ترین مرجع ارائه دهنده خدمت به مردم، یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی ما است که در بیشتر خانواده‌های ایرانی نمد عینی دارد.
توجه توأمان به امر آموزش و پرورش و تعلیم در کنار تربیت، از جمله اهداف اساسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است.
سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس همین اندیشه بلند شکل گرفته تا "تشکیلاتی تربیتی باشد برای تربیت تشکیلاتی" دانش‌آموزان این مرز و بوم.
اینک و در بیست و یکم اردیبهشت – سالروز تأسیس این نهاد ارزشمند و پر افتخار – فرصت را غنیمت شمرده و این روز را به همه مربیان، پرسنل و دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه جای‌جای استان پهناور سمنان تبریک عرض می‌نمایم.
به امید آنکه در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ع) و رهنمودهای ارزشمند و گهربار مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در جهت پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، بیش از پیش بکوشیم.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن