تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812939940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساره جوانمردی بهترین تیرانداز تپانچه مسابقات معلولان لهستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساره جوانمردی بهترین تیرانداز تپانچه مسابقات معلولان لهستان شد تهران - ایرنا - ساره جوانمردی در رقابت های تیراندازی معلولان جهان در لهستان عنوان بهترین تیرانداز تپانچه را از آن خود کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، در مراسم اختتامیه رقابت های جهانی تیراندازی در لهستان، ساره جوانمردی، ملی پوش طلایی ایران در این مسابقات، از سوی کمیته بین المللی پاراالمپیک (IPC) و کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین تیرانداز تپانجه معرفی شد و کاپی به وی اهدا شد.
نماینده دانمارک نیز به عنوان برترین تیرانداز تفنگ بادی انتخاب شد.
در چهارمین روز از رقابت های تیراندازی جهانی لهستان، نمایندگان کشورمان در ماده R2 به مصاف حریفان رفتند.
سیده اعظم رضایی، صدریه پرهیز و زهرا قاضی عسگر، سه تیراندازی بودند که در رقابت های این ماده شرکت کردند و از میان آنها قاضی عسگر موفق شد در جمع هشت تیرانداز برتر به فینال راه یابد.
در پایان مسابقات فینال این ماده، قاضی عسگر هشتم شد و سیده اعظم رضایی و صدریه پرهیز به ترتیب در جایگاه دهم و سیزدهم قرار گرفتند.
هر سه ورزشکار مذکور موفق شدند رکورد ورودی مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان 2014 آلمان و مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی را بدست آورند.
کاروان جمهوری اسلامی ایران با 14 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد و در پایان موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره در بخش انفرادی و دو نشان نقره تیمی شد.
در رقابت های جام جهانی تیراندازی لهستان نمایندگان کشورهای اتریش، استرالیا، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چین تایپه، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، آلمان، انگلستان، یونان ، مجارستان، کویت، مقدونیه، مغولستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، آمریکا، ترکیه، ونزوئلا، لهستان و جمهوری اسلامی ایران از 18 تا 21 اردیبهشت ماه با هم به رقابت پرداختند.
ملی پوشان کشورمان صبح امروز لهستان را ترک کردند و بامداد روز سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه به میهن باز می گردند.
ورزشی(1)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن